www.attitudebaits.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

www.attitudebaits.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jaha, det hade med sporting och göra. Det va därför Keff va den som gjorde reklam...

Sporting är det sämsta jag någonsin varit med om, och jag har handlat från många butiker.
    Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Nej jag gillar inte sporting, känns som att dom bara kommer flyta med attitudes ström ....
      bf

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi
        Jaha, det hade med sporting och göra. Det va därför Keff va den som gjorde reklam...

Sporting är det sämsta jag någonsin varit med om, och jag har handlat från många butiker.

jag frågade igår efter en jerkrulle fick då svar från AB där dom sa att dom skulle ta hem rullar och spön till bra priser. hade ingen aning om att sporting hade köpt det förns igår, sedan postade jag det som jag fick reda på. sedan om det hade varit jenk, dansken eller någon annan som hade sagt att dom skulle lägga upp butiken hade jag struntat i skrev bara att AB kommer dra igång och det stort. jag har hört historien om dina toppar till spöt kiwi, tyckte att det lät som olyckliga omständigheter endast om jag ska vara ärlig. men det är ganska offtopic nu när tråden handlar om AB nyöppning.
        Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
          jag frågade igår efter en jerkrulle fick då svar från AB där dom sa att dom skulle ta hem rullar och spön till bra priser. hade ingen aning om att sporting hade köpt det förns igår, sedan postade jag det som jag fick reda på. sedan om det hade varit jenk, dansken eller någon annan som hade sagt att dom skulle lägga upp butiken hade jag struntat i skrev bara att AB kommer dra igång och det stort. jag har hört historien om dina toppar till spöt kiwi, tyckte att det lät som olyckliga omständigheter endast om jag ska vara ärlig. men det är ganska offtopic nu när tråden handlar om AB nyöppning.

Handlar inte bara om mina toppar, orkar dock inte dra upp allt igen. Dem som gillar Sporting ska såklart handla där!

Framstod säkert lite otrevlig, ber om ursäkt. Sporting är ett känsligt ämne hos mig

Kommentera

"don't join the dark side"
            bf

Kommentera

Ursprungligen postat av Bigfisher
              "don't join the dark side"
              Nej nej, det är "Join the dark side, and get a free cookie!"

Men nädå. Jag personligen är inte nöjd, men är andra det så är ju det bra.

Kommentera

Nej nej, det är "Join the dark side, and get a free cookie!"
                Hehe, helt rätt

Kommentera

inte fan får du en gratis kaka av dom !
                  bf

Kommentera

Handlar inte bara om mina toppar, orkar dock inte dra upp allt igen. Dem som gillar Sporting ska såklart handla där!

Framstod säkert lite otrevlig, ber om ursäkt. Sporting är ett känsligt ämne hos mig

kul att se att hårda metare har en känslig sida hmm jag brukar inte få kakor bullar är mer uppskattat haha, men som sagt den som lever får se man väljer ju allt som oftast att handla där man får mest för pengarna. så man kanske kan få några hundra lappar över att ta en krogrunda för nu när vädret är som det är i umeå... ispluggar på alla vatten som inte går att ta sig ut till. inga arter att meta, enda som erbjuds är landmete efter gädda i några bäckar och landmeta lake i älven där isflaken klingar på linan hela tiden.. nä fy f*n för den här sena vintern.

Kommentera

jag ska bara göra ett litet klargörande att jenk kommer att finnas kvar på AB, så det är inte bara den danska demonen som kommer att driva AB. jenk kommer ha hand om Usa delen och dansken har hand om den svenska delen.
                      Senast ändrad av këff; 2006-12-07, 20:16.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 914 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B