Spinnrulle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spinnrulle

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by Hippo
    Även nya Ambassadeur C5 Mag-x ser fin ut. Den har ju även utrustats med magnetbroms. Tror att den ligger runt 1500:-
    Jag är precis inkommen från att varit ute och rastat min Röda Pro Rocket. Den rullen är kanon!!!
    Dock blev det ingen Gädda, denna gång. Tjuriga jävlar...

Fast jag håller med Hippo om att den nya Mag'en verkar urfin. Den var jag och klämde på häromdagen. Typisk rulle som hamnat på önskelistan!

Kommentera

Jag rekommenderar Eon Sport. Den har InfiniSpool med revulotionerande teknik. Frikoppla spolen, sätt snurr på den och stannar efter 2 minuter. Ingen rulle i världen slår den spolen. Jag gillar Rocket Pro, men den kommer inte i närheten av vad Eon Sport presterar. Dessutom är den lättare och inte lika kallt att hålla i vid vinterfiske. Går att kasta med lätta spinnare.

Kommentera

Eon sport är ju i en helt annan prisklass.
        Samtidigt undrar jag lite över hur mycket en Eon sport slår en rocket,min 6600 eon blir slagen på fingrarna av min rocket tror jag faktiskt.iallafall med 20grammare och över.
        Ngn som vet fakta?
        Tror det rör sig mest om lite lättare kastvikter isåfall.

De enda gångerna min eon får följa med ut istället fär min raket är de gånger det är riktigt kallt ute,då uppskattar man eon´s gavlar.

Men Rocketen är nog den som går mest.
        Sedan är det ju detta med utseendet oxå.

Mag rullarna har jag aldrig provat.så nu blev det en sådan på min önskelista oxå..grrr.

Kommentera

[

Men Rocketen är nog den som går mest.
          Sedan är det ju detta med utseendet oxå.

Mag rullarna har jag aldrig provat.så nu blev det en sådan på min önskelista oxå..grrr. [/B][/QUOTE]

Den bjuder jag på! Ska vi köpa tillsammans, så får vi kanske mängdrabatt???

Kommentera

Precis Scanvrak...det här med utseendet!!! Fattar inte hur ABU kunde få för sig att lansera en så pass nytänkt och i många fall riktigt smart konstruktion som EON i ett slabbig plast/kompositchassi. Plasten/kompositen håller säkert för det mesta men kvalitetskänslan är ju helt väck. Misstänker att EON-konceptet kan bli hur bra som helst men för bövlen kör dem i metall nästa gång. Sen att man glömt testa så att grejorna funkar innan man skeppar ut dem är oxå direkt obra...

Kommentera

Jag vet inte om man får mängdrabatt på 2 st?
              F*N jag brukar köpa mina ambisar nere på hörnan här med BRA rabatt,men nu har dom "bråkat" med Abu och sagt upp deras vad det heter "pro dealer skit" så dom snackade om att dom bara skulle ta hem grejer på beställning.
              Tar emot lite att behöva betala fullpris på en ambis.

Edit/ hippo,egentligen ska inte utseendet spela någon roll MEN på ambisar gör det ju det.
              Ser verkligen fram emot att dom lanserar eon (sport) konceptet i en rulle med tradutionella RAKA gavlar i RÖD färg och KROMAT chassie.
              Den hade uppfyllt mina våta drömmar iallafall =)
              Senast ändrad av scanvrak; 2003-05-13, 13:17.

Kommentera

Hippo och Scanvrak, vilka polare!!!!!!!!!!!!!!!

Inget kul att disskutera med er, det blir ju ingen debatt!

Ska vi köpa ABU och fixa till ett och annat???!!!

Det har ju snackats om en "fysisk" träff. Hur vore det med en Ambisträff???

Kommentera

Tanken med plast/komposit Eon är just för vinterfiske. I och med att det går att kasta lättare betesvikter med Eon Sport har jag tänkt att använda rullen bl.a. till jiggfiske. Känslan att jigga med multirulle slår haspel i hästlängder.

Här har jag beställt Eon Sport billigt.

Shop at Fisherman's Factory Outlet for unbeatable deals on top fishing tackle brands like Abu Garcia, Fenwick, Berkley, Penn, and Pflueger! Discover a wide selection of rods, reels, and more at outlet prices. Whether you're a novice or a pro, find everything you need to enhance your fishing. Free Shipping over $50.

Kommentera

Åsunden, har du några miljarder liggandes i byrån är det väl bara att slå till = ) Lika bra du siktar på hela Purefishingkoncernen och får bra spö/lintillverkare o lite annat smått o gått på köpet!!!

Kommentera

Va?! Ska jag behöva köpa allt själv? Jag tänkte vi skulle dela på't!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 782 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B