Bör man satsa på flera olika eller flera i samma modell med olika färger? Tycker att mina BJ har gett bra resultat. Speciellt orange/svart. Vad upplever ni är era bästa modeller eller färger?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ska nyinvestera i lite jerkbaits..
Collapse
X
-
Den orangesvarta e kung tillsammans med skitmörten (c41) och C47. Dessa 3 är ett måste.
Sen tycker jag gott att du kan pröva andra modeller av Jerkbaits som exempel: Cobbs, Smultey Dog, The Pig, Phantom, Ace Sweet Shad osv.
Om du trycker på produkter uppe i menyn har du en rätt bra databas på olika jerkbeten med kommentarer vad folk tycker.
Jag har själv 6st BJ´s och det är 3 för många.- T e a m O d i n -
-
Pig är grym jag har papegoj och den har räddat många fisketurer då jag har haft segt fiske. Kan även rekomendera ace sweet shad som är grym och betydligt roligare att fiska med än bj... c76 och ålandsfärgen är annars 2 st bjs som funkat bra för mig!!!!!Skitfiske alla
Kommentera
-
Ursprungligen postat av rickjungDen orangesvarta e kung tillsammans med skitmörten (c41) och C47. Dessa 3 är ett måste.
du vet väll inte om dom färgerna funkar i hans vatten .
de är inte ett måste tex den orange/svarta funkar inge bra i mina vatten.
hejhejKeep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BigfisherJag tycker om du är intresserad av några nya jerkbaits så ska du inte köpa så många olika modellen att börja med. Köp HÖGST 3 olika modellen (köp hellre samma modell i typ 2 färger) och sen lär du dig dom ordentligt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av rickjungDen orangesvarta e kung tillsammans med skitmörten (c41) och C47. Dessa 3 är ett måste.
Sen tycker jag gott att du kan pröva andra modeller av Jerkbaits som exempel: Cobbs, Smultey Dog, The Pig, Phantom, Ace Sweet Shad osv.
Om du trycker på produkter uppe i menyn har du en rätt bra databas på olika jerkbeten med kommentarer vad folk tycker.
Jag har själv 6st BJ´s och det är 3 för många.
Kommentera
-
Var på Lundgrens Fiske nere i Stockholm (kommer från Umeå) för nån vecka sedan. Eftersom dom har sveriges största sortiment på jerkbaits så blev det ju jag att man stod o drägglade ett bra tag innan man plockade på sig ett gäng..
Av de beten som jag köpte måste jag säga att AAD Dam Topper var det bete som imponerade på mej mest av alla. Har iof inte gett alla beten tillräckligt med tid för att kunna göra en ordentlig jämförelse men.. Toppern föll jag för direkt. Den är verkligen svävande.. och hänger lite lätt vinglades vid spinnstopp och när man snärtar till den så sticker den iväg på ett skönt side 2 side äventyr! Tror den är mycket giftig vid förleksfiske och nu på hösten när gäddorna börjar krypa upp på grundområdena.Ohh shoo, ain´t this a fine howdy doo!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 911 visningar
1 gilla
|