Kunde inte hålla mig längre(jerkbait) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kunde inte hålla mig längre(jerkbait)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av MclarenII
    Edit 2: Lägger till en fråga. Hur upplever ni kvalitén på Mantan? Min har nämligen redan börjat flagna i färgen. Bifogar en bild, kanske inte den bästa men det ljusare området är som färgen har flagnat.
    Kan tilläga att det är en Super Shallow så den bör inte ha varit i botten och skrapat i.
    Personligen tycker jag att det är lite dåligt för ett drag som kostar 275:-.
    Jag har en gulsvart som det blev precis så på, på den gula färgen släppte klarlacken på en gång. Men den sitter kvar på det svarta. Fångar fortfarande fisk så ja bryr mig inte så mycket. Lite trist att det är så dyrt bara.

Kommentera

Ursprungligen postat av MclarenII
      Första hugget igår . Högg precis när jag skulle lyfta upp så det blev ingen vidare krokning och en tappad gädda som följd. Men men ett hugg iaf, och man kan ju lugnt säga att dom är inte blyga gäddorna. Gäddan vägde kanske halv kilot och högg på en Belly Buster, han fick väl inte in betet i munnen bara .
      Fan vad kul! Den första som högg i går för mig steg upp från djupet så jag såg hugget ett par meter från båten, jävla fräckt!
      Den hugg på denna för övrigt

Kul med jerk!
      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
      &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Badfish
        Jag har en gulsvart som det blev precis så på, på den gula färgen släppte klarlacken på en gång. Men den sitter kvar på det svarta. Fångar fortfarande fisk så ja bryr mig inte så mycket. Lite trist att det är så dyrt bara.
        Jepp trist är det. Jag lackade min med genomskilnigt nagellack. Verkar hålla rätt fint.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow
          Fan vad kul! Den första som högg i går för mig steg upp från djupet så jag såg hugget ett par meter från båten, jävla fräckt!
          Den hugg på denna för övrigt

Kul med jerk!
          Det är kul ja . Man kan säga att man fick en liten nytändning i fisket nu och då har jag ändå inte fått fisk ännu. Man blir liksom mer delaktig i fisket när man påverkar betet själv. Nu längtar jag till hösten trots att jag är en sommarmänniska.
          Nu ska jag beställa nya Belly Busters, satte min enda idag .

Kommentera

Grattis till ditt hugg MclarenII!

själv har jag fiskat med jerkbait ett bra tag nu.. Det är det fräckaste och mest roligaste man kan använda sig av.. belly busters dom är väldigt bra..
            men dom slår inte vanliga buster jerk.. Buster jerk gör alla gäddor galna som sagt hehe.. aja lycka till med ditt fiske, hösten närmar sig ..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
            23 svar
            3 786 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg Peter B
            av Peter B