Ursprungligen postat av MathiasJK
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Diskussionstråd
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Nej, jag skickade rullen till JontaK... han kanske har testat den
Kommentera
-
Nej, jag skickade rullen till JontaK... han kanske har testat den
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MathiasJK Visa inlägg
Okej, skickar han ett PM. När du kan tänka dig sälja? Vill gärna testa en sådan. Faktiskt. Med tanke på att de verkar hålla för tungt musky fiske. Hade vart skönt med en lite billigare grov rulle man inte behöver bry sig så mycket om utseendemässigt, är ju skitnogrann med mina Daiwa o Shimano rullar från att ge dom märken. Vill ha mitt fiske shit top notch.
- Gillar 1
Kommentera
-
JontaK fick rullen av mig så om han vill sälja är det upp till honom.
Hade lätt kunnat tänka mig att jobba med fiskerullar. Det är inte ofta jag yttrar dom orden, "lätt kunna tänka mig jobba"med något.
Gott fortsatt, Xerup!
Pz/JK
Kommentera
-
Tjenare,
har en Tsurinoya Genius som jag skaffade för två år sen, och tänkte gå ett steg upp i nivå. Bland Kina-rullarna ett prishack upp så har jag vaskat fram följande kandidater:
Purelure Silver Feather
Kingdom Micro Monster Pro
Kastking Valiant Eagle 2 Pro
Kastking Elite Magnesium
Kastking BFS
Har någon här erfarenhet av rullarna? Eller börjar det vi den här prisnivån vara dags att riva av plåstret och beställa hem en Aldebaran BFS direkt från Japan (som ju ändå kostar minst det dubbla jämfört med nämnda Kina-grejer)?Senast ändrad av Young Waterfoot; 2025-04-18, 15:29.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Young Waterfoot Visa inläggTjenare,
har en Tsurinoya Genius som jag skaffade för två år sen, och tänkte gå ett steg upp i nivå. Bland Kina-rullarna ett prishack upp så har jag vaskat fram följande kandidater:
Purelure Silver Feather
Kingdom Micro Monster Pro
Kastking Valiant Eagle 2 Pro
Kastking Elite Magnesium
Kastking BFS
Har någon här erfarenhet av rullarna? Eller börjar det vi den här prisnivån vara dags att riva av plåstret och beställa hem en Aldebaran BFS direkt från Japan (som ju ändå kostar minst det dubbla jämfört med nämnda Kina-grejer)?
Jag kör med Purelure (DMK) Silver Feather MIIEC EXA som har DC. Den är riktigt trevlig med bra kvalitet och kastar riktigt bra. Jag själv kastar oftast mellan 3g-10g där kastar den iaf riktigt bra. Finns en hel del videos på YouTube om den.
Jag har köpt mina 2 på rea för mellan 1000-1200kr.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-04-23, 19:56 -
-
Svar till Håller Ambassadeur 2500c för jerk <100g?av SwangstaGammal tråd men jag har gjort något liknande (tror jag) i försöket att göra om min 2500C till en havsöringsrulle....5 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-03-23, 16:06 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
4 143 visningar
1 gilla