Hjälp rull köp, Sargus lr Cardinal STX ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp rull köp, Sargus lr Cardinal STX ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Bra val! Kostar inte fantasisummor och har det man behöver för väder, vind och håller bra. Tyskland är också ett bra val. Om du får ett måndagsexemplar kan den alltid skickas tillbaka igen och en ny blir skeppad. Två dagar tog det för mitt att hamna på utlämningsstället från Tyskland så det går fort.

Kommentera

Ursprungligen postat av Lundh82 Visa inlägg
      Nu börjar väl tråden ändå spåra ut lite när man rekommenderar/tipsar/jämför en revo inshore med Karls frågan ang valet mellan Sargus och Cardinal STX!? Köp en Stella vet ja, den är skit bra haha

Om du kan tänka dig vidga dina vyer så återigen daiwa, eller som du hade hittat Shimano Aernos, bättre investering för den budgeten lär du inte hitta, dessutom får du 5års garanti med den. Jag har även denna rulle och den är för mig heeeeelt felfri, och kommer garanterat hålla likt alla mina andra Shimano rullar i flera år med minimal kärlek!

Jag håller med andra talare ang Shimano, du vet vad du får! Min enda negativa erfarenheter med shimano är för klena byglar, vilket inte berör mig till mitt HÖ fisket, men det kanske kan påverka om du ska ha den som Gäddhaspel och kasta tyngre beten. Det andra är att jag gärna vill prov veva och känna på nya Shimano rullar i butik. Har erfarenheter av att Shimano rullar av samma modell kan kännas olika i vevkänslan trögare/lättare, vilket tyvärr jag fick uppleva när jag beställde två Shimano Super GT RC på webben som blev oerhört störande in action :P
      Brukar du inte fälla upp bygeln när du kastar?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
      23 svar
      3 803 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg Peter B
      av Peter B