Buster Jerk vs Big Bandit - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Buster Jerk vs Big Bandit

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lägg till 50 spänn och du har ett handlackat ACE bete som rockar skiten ur bustern...
    Istället för att köpa 3 busters kan man köpa 2 st ACEbeten och få lite över? Man får prioritera. Kvalite´kostar!
    Att beställa ett par från Lundgrensfiskeredskap är inte så svårt.
    Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

ta 15 beten x 50kr och så får du 750kr. E man fattig student som skiter i om det är handlackat eller inte så tar du nog fan lika mycket/stor fisk på buster som på vilken träbit som helst. Det är iallfall inte så ofta som jag ser ACE i storfiskregistreringen. Men vill ni pynta ut en massa pengar i onödan för att få ett handlackat bete så är det nog ingen som hindrar er, men ni behöver inte racka ner på folk som inte tänker göra de!

Kommentera

Qwerty e bara en tönt som inte vill vara som andra och fiska med bra saker, men han får ingen fisk heller.

Kommentera

Ursprungligen postat av qwerty
          så tar du nog fan lika mycket/stor fisk på buster som på vilken träbit som helst.
          Eller inte, det är därför det finns många olika beten...
          sigpic

Kommentera

Jasså? Så alla de största gäddorna förra året var INTE tagna på buster? Nähä då har väl trumman och co mutat fiskarna för att dom ska säga att det var buster, förlåt det tänkte jag inte på.

Kommentera

Och varför gör dom det? För att man inte vill lägga ut massa extra pengar på någonting som håller sämre och som inte fiskar bättre!

Kommentera

Och varför gör dom det? För att man inte vill lägga ut massa extra pengar på någonting som håller sämre och som inte fiskar bättre!
                för att vi är så jävla insnöade och lättlurade i sverige. det räcker med lite cool reklam så köper alla det som säljs. buster jerk är ett bra bete men det täcker inte alla situationer. men inte behöver man köpa dyra träbeten om man inte vill det. men variation är bra.
                Tube for life

Kommentera

Jag tror nog att de flesta har genomskådat blekinge fisket, dom flesta har nog fattat att dom fiskade i en fiskdamm under otroligt gynnsamma förhållanden. fiskmix: du har rätt variation är jättebra och BJ täcker defenitivt inte alla situtioner men på detta forum verkar det som att man är mkt finare om man fiskar med dyra träbeten, det e d jag tycker är fel!

Kommentera

Jag tror nog att de flesta har genomskådat blekinge fisket, dom flesta har nog fattat att dom fiskade i en fiskdamm under otroligt gynnsamma förhållanden. fiskmix: du har rätt variation är jättebra och BJ täcker defenitivt inte alla situtioner men på detta forum verkar det som att man är mkt finare om man fiskar med dyra träbeten, det e d jag tycker är fel!
                    klart det är fel. så länge man får fisk så e det ju bara att köra på. finns ingen anledning till att byta så länge det fungerar.
                    Tube for life

Kommentera

qwerty: mer än 90% av sveriges jerkbaitfiskare kör uteslutande med dom kända plastbetena så det är väll inte så jävla konstigt att det fångas feta fiskar på dom. Du tror inte dom hade fått minst lika många om alla hade kört Pig? Det tror Jag. Jag tror att bustern fångar bra med gädda men i många fall mindre fisk. Ett plastigt skrammelbete med vid, snabb, ryckig, jämn gång låter som ett smågäddbete för mig.
                      Sätt en pig i händerna på dem och jag tror det fångas fler feta gäddor.
                      Jag säger bara vad jag tror baserat på mina erfarenheter.

Och kom inte åh säg att jag rackar ner på folk som kör med buster för det har jag inte gjort. Jag gillar inte betet men folk får köra med det om dom vill
                      Senast ändrad av Kiwi; 2006-07-21, 21:13.
                      Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 774 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B