Bull Dawg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bull Dawg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Skitbra sida, den ska jag lusläsa

Kommentera

Jag fick min första på Bull Dawg idag

Jag har kastat ganska mycket med Bull dawg i sommar på alla möjliga ställen. Dock inte lyckats få ett skit.
      Köpte 4 st, p.g.a mycket snack om hur bra de skall vara, i Kanada i maj. Där kostade de lite mer lämpliga 100:-/st istället för 250-300:- här i Sverige.

Min första gädda nöp en Blå/silver flake Bull Dawg i Umeälven, nästan inne i stan.
      Jag köpte även en med färg FT, en röd-gul samt en grå-vit. Skall fiska mer med dem nu i höst tror jag.

Sedan vill jag bara passa på att hälsa alla en riktigt trevlig gäddfiskehöst. Den har definitivt börjat här i Umeå nu, skall ut på långpass med en kompis imorgon.
      Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Da_moose och vart köpte du bulldawgen för 100kr?
        ...

Kommentera

Kanada

Jag köpte dem på en ganska stor sportfiskebutik som ligger i staden Hamilton typ 10 mil söder om Toronto. Jag var och jobbade i Saint Catharines om ligger vid Niagara, alltså Niagara-fallen.

Självklart provade jag fiska lite, fick 2 små malar i en damm med daggmask som bete.

Jag fiskar alltid, vart jag än åker....nästan....
          Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

...det hemska är ju att folk fiskar med beten utan att veta varför?
            Det ska vara stort och det ska vara av gummi och det ska vara dyrt = attetyd , varför då? - ingen aning! - Jag visar med detta bete att jag är seriös och är ute efter stor fisk... Sjukt när man vet att personen knappt har fått en gädda över sju pannor?

Kommentera

Ursprungligen postat av Larry
              ...det hemska är ju att folk fiskar med beten utan att veta varför?
              Det ska vara stort och det ska vara av gummi och det ska vara dyrt = attetyd , varför då? - ingen aning! - Jag visar med detta bete att jag är seriös och är ute efter stor fisk... Sjukt när man vet att personen knappt har fått en gädda över sju pannor?
              Fiskekamrater.. det här var ett av de dummaste inlägg som jag har sett här på snacket! Jag sitter nu med en BullDawg förpackning i händerna och hur jag nu än vänder och vrider på den kan jag ej hitta något krav att användaren måste tagit en gädda av storlek XX kg för att få fiska med den. Mina kunskaper i engelska kanske är povra, (kan mycket väl vara så) men jag är ganska säker på att vem som helst kan få dänga vilket bete som han önskar. Jag tycker att fiske är bland det roligaste som finns men jag tror att lite av glädjen kommer att försvinna då jag är hänvisad att fjutta ut en ABU Droppen tills jag lyckas få på en 10+.
              LaSsE

Kommentera

Ursprungligen postat av modemgurka
                Fiskekamrater.. det här var ett av de dummaste inlägg som jag har sett här på snacket! Jag sitter nu med en BullDawg förpackning i händerna och hur jag nu än vänder och vrider på den kan jag ej hitta något krav att användaren måste tagit en gädda av storlek XX kg för att få fiska med den. Mina kunskaper i engelska kanske är povra, (kan mycket väl vara så) men jag är ganska säker på att vem som helst kan få dänga vilket bete som han önskar. Jag tycker att fiske är bland det roligaste som finns men jag tror att lite av glädjen kommer att försvinna då jag är hänvisad att fjutta ut en ABU Droppen tills jag lyckas få på en 10+.
                VAD FAN!!!!!! varför har ingen berättat detta för Åsunden och FRB? nu förstår jag deras betesval bättre. dom har ju på grund av sina ringa anglosaxiska kunskaper trott att dom inte får annat än "fjutta med ABU-droppen". men till din stora glädje, modemgurkan, så har du nu två mycket trevliga herrar att fjutta droppar och reflexer med.

jag håller med dig! det är så trist när folk ska hålla på diktera en massa "vilkor" åt andra. var och en får bli salig på sin fason.
                achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                \m/

Kommentera

...tar tillbaka det där - bulldawg är bäst! Köper man en så har man köpt värdens bästa gäddbete!
                  MVH

Kommentera

... jag vet inte vad som flög i mig, har aldrig känt så där förut?
                    ;-)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                    3 svar
                    2 871 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Swangsta