Hejsan!
Jag var i Australien i vintras där jag köpte en Låg-profilad ( Datum 23 - 12 - 04 ) rulle vid namn Shimano Callisto 100. Efter kanske 3-4 fiske-turer så skulle jag ställa ifrån mig spöet. När jag kollar på spöet nästa gång har de vält, och rullen funkar inte riktigt, handtaget var snett. Jag skruvar upp den och ser att det har blivit en spricka inne vid spolen ( en liten bit över i plasten) unjefär. SKIT KVALIÉ! Jag har kvar köp-garantin. Jag har för mig att shimano har garanti för alla sina rullar / Spön m.m i 2 år. Hur kan jag få hjälp av garantin? Måste jag skicka den ÄNDA till butiken i Australien? Eller kan fiskebutiken hjälpa mig påvägen? Typ att dom har nått ställe som dom skickar trasiga Shimano grejjer till ??
Mvh Gurra
Jag var i Australien i vintras där jag köpte en Låg-profilad ( Datum 23 - 12 - 04 ) rulle vid namn Shimano Callisto 100. Efter kanske 3-4 fiske-turer så skulle jag ställa ifrån mig spöet. När jag kollar på spöet nästa gång har de vält, och rullen funkar inte riktigt, handtaget var snett. Jag skruvar upp den och ser att det har blivit en spricka inne vid spolen ( en liten bit över i plasten) unjefär. SKIT KVALIÉ! Jag har kvar köp-garantin. Jag har för mig att shimano har garanti för alla sina rullar / Spön m.m i 2 år. Hur kan jag få hjälp av garantin? Måste jag skicka den ÄNDA till butiken i Australien? Eller kan fiskebutiken hjälpa mig påvägen? Typ att dom har nått ställe som dom skickar trasiga Shimano grejjer till ??
Mvh Gurra
Kommentera