Nyaste big mcrubber V2 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nyaste big mcrubber V2

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nyaste big mcrubber V2

Tjabba ! Köpte på mig ett gäng big mcrubbers V2 nere på mässan i helgen, och nu ikväll när jag skulle tackla dom så var dom alldeles mjuka och smulades verkligen sönder när jag skulle föra in "jigghuvve" i dom, nån mer som fick det Problemmet ??
    Ska tilläggas att jag endast provat på dom med glitter i, köpte "vanliga" v2or tidigare när dom släpptes och dom funkade hur bra som helst..
    Tacksam för svar och om du har köpt den senaste och inte tacklat än så gör gärna det och kom med en utvärdering ! Ps , är riktigt jävla besviken, får hoppas att jag fick 6st måndags ex..

Jag kunde gnida bort färgen på mina V2 med tummen men för övrigt verkar de hålla? Låter verkligen märkligt att de ska smulas sönder! Så ska de inte vara!

Nu avvaktar jag lite med fler mcrubber tror jag, iaf till jag får se lite svar på det här!

Kommentera

Jaså?:s färgen sitter bra på mina däremot.. Men dom går ju inte och fiska med eftersom dom smulats sönder ... alla 6 likadana, kan de ha och göra med att dom låg i samma Box som äkta mcrubbers tro? Men dom ligger inte i samma fack eller så satt dom kommer ju inte åt varann ens....

Kommentera

Att blanda olika gummi kan ju så klart vara en bidragande orsak och det är väl iofs något man avråder till? Men tycker fortfarande det låter ganska märkligt att de "redan" ska ta så stor skada?

Kommentera

Jo jag vet men jag trodde aldrig det skulle bli sådär allvarligt haha, nä jag menar det dom har legat i boxen i 24 timmar bara .. Jävligt skumt, lär veta om nån annan fått samma problem eller om det är jag som gjort något..

Kommentera

Låter inget bra, köpte just dessa, som tur va bara 2 st för att prova gången om det är något att ha.

Va alla V2:or du köpte lika ? Kan dom ha blivit utsatta för något, värme, sol, kemikalie eller dylikt, vilken typ av box ? Får se hur mina reagerar när jag ska rigga dom, men det får bli en annan dag.
            Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Köpte ett par på mässan alla va lika bra som dom gamla utom en som började smula när jag skruva i shallowskruven.
              Den som började smula va i färgen firetiger men gick att laga med lite superlim.

Kommentera

Okej okej.. Låter bra att era funkar skapligt iaf, hade varit drygt om alla var såhär, dom ligger i bft jerklåda och som sagt tillsammans med gamla mcrubbers men olika fack och dom kommer inte åt varann därför jag blev så paff..

Kommentera

Köpte 2x blå.Färgen satt för jäkla dåligt på mina

Kommentera

Jag kände på en ny big mcrubber i en affär, det var hur lätt som helst att gnida bort färgen på ryggen. Blå/ vit pearl var den. Viss skillnad mot de handgjorda...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                    23 svar
                    3 783 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Peter B
                    av Peter B