"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av steffelol Visa inlägg
    Jag hade nog skippat den där faktiskt :p
    jo det känns ju lite halvlurt :P men samtidigt är det typ 18 spänn så det kan ju vara värt att testa det med tanke på det, sen om det håller för en abborre eller om man inte får nån gör ju inte allt för mycket för dom pengarna

Kommentera

• Ursprungligen postat av antonleyonberg Visa inlägg
      detta lär väl vara fuffens 2.0 eller? värt att dra iväg en beställning på ett gäng? är ju inte direkt nå pengar så

http://www.aliexpress.com/item/Truli...836227705.html
      Många lägger ett löljigt lågpris på vissa grejer för att många ska trycka på köp, sedan orkar inte hälften att göra nåt åt saken eller så glöms det bort och säljaren får massa pengar utan att ens skickat ut en enda pryl.

Oavsett pris håller jag alltid koll på mina köp, gör det av princip själ. Även om nåt är billigt så klagar jag om jag inte är nöjd. På detta sätt jobbar man mot att få de oseriösa att inse att det inte är värt att försöka lura folk och tjäna pengar.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
        @Simon W: de där zalt-liknande wobblerna, är de flyt, sjunk eller mittemellan?
        Sjunkande

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
          Många lägger ett löljigt lågpris på vissa grejer för att många ska trycka på köp, sedan orkar inte hälften att göra nåt åt saken eller så glöms det bort och säljaren får massa pengar utan att ens skickat ut en enda pryl.

Oavsett pris håller jag alltid koll på mina köp, gör det av princip själ. Även om nåt är billigt så klagar jag om jag inte är nöjd. På detta sätt jobbar man mot att få de oseriösa att inse att det inte är värt att försöka lura folk och tjäna pengar.
          det du säger ligger det absolut något i och skulle jag inte få grejerna kommer jag absolut klaga och kräva tillbaka pengarna. Oavsett summa så skänker jag inte en krona till dom som vill lura en på pengar!

Kommentera

• Aliexpress är bra på att betala tillbaka om man inte får varan man beställt.

Kommentera

• Passade på och filmade lite idag på fiskepasset för att visa hur betena rör sig i vattnet.

Zalt-kopian

Little Darling-jerkbait som jag modifierat med tails

Kommentera

• Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
                Aliexpress är bra på att betala tillbaka om man inte får varan man beställt.
                Absolut, men gäller att man hänger med. Glömmer man bort det håller de inte pengarna hur länge som helst.

Kommentera

• Ursprungligen postat av antonleyonberg Visa inlägg
                  detta lär väl vara fuffens 2.0 eller? värt att dra iväg en beställning på ett gäng? är ju inte direkt nå pengar så

http://www.aliexpress.com/item/Truli...836227705.html
                  Fuffens eller inte, jag har råd att chansa på att bli av med 15 spänn. Teoretiskt är det ju möjligt att det faktiskt dimper ner en rulle...fast mest troligt är det nog en vev eller nåt.

Kommentera

• Grymt skönt att höra om de Zalt-liknande wobblerna! Har handlat en sudd precis.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Lillryssen Visa inlägg
                      Fuffens eller inte, jag har råd att chansa på att bli av med 15 spänn. Teoretiskt är det ju möjligt att det faktiskt dimper ner en rulle...fast mest troligt är det nog en vev eller nåt.
                      känner lite så jag med faktiskt, kan absolut vara värt ett försök.

vad tror alla om dessa för övrigt? känns vääldigt likt buster?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 787 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B