"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    En riktig skitrulle skulle jag tro.
    Jasså du, konstigt att nästan 2000 personer gett den högsta omdöme då, tycker jag.
    Har du någon rulle på Ali att rekommendera istället då? Vilken prisklass bör jag satsa på?
    Jag vill inte ha skräp men har heller inga jättekrav. Ska jag vara ärlig så får jag sällan fisk....

Kommentera

• Walt3r, folk ger betyg för genomförd affär och utan att ha provat produkten ordentligt (eller inte alls).
      Om det finns så kolla det som heter "Additional feedback" under omdömena... om produkter rasar så brukar folk skriva det ibland.

Jag köpte en nylonlina på Aliexpress (500 m) för inga pengar alls... men nu när jag spolade på den märkte jag att det egentligen var 300 meter om inte mindre. Givetvis blev det "Additional feedback" från mig. Men jag har ju redan gett 5-stjärnigt betyg tidigare.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

• Nej men jag vet att man får en shimano rulle för 300kr här hemma, som alla dagar är bättre än denna från Ali.

Kommentera

• Jag har också sett produkter få 5or i betyg och blivit "hyllade" och köp en själv mest på skoj och hittils har inget jag inhandlat varit värt tiden och pengarna kanske har jag lite högt ställda krav men att allt får 5or är mer regel än undantag tyvärr.

Kommentera

• Jaha så det är ingen idé att handla från Ali då? Stäng ner tråden då.

Kommentera

• Bara för att jag inte hittat något jag gillar betyder inte att det är omöjligt men det är en djungel.

Att bli butthurt och sura på internet hjälper inte heller men lycka till i jakten.

/Apan

Kommentera

• Har köpt flätlina billigt som är grymt bra. Bara för att jag är nöjd med en lina, som många lovordat så betyder det inte att allt från Ali är bra, bara för att andra på olika vis kommenterat produkten

Kommentera

• Nu skall vi inte länka till svenska sidor, men köp dennahttp://www.happyangler.se/sv/fiskerullar/haspelrullar/daiwa-laguna-5bi-haspelrulle/p/730091/. Istället så blir du nog nöjd, eller en annan i samma prisklass

Kommentera

• Nån som har koll på några kinesiska multirullar som fungerar bra?
                    Är ute efter en till reservspöt (BFT jerkpinne), finns ju nån som folk verkar nöjda med ts1200 (tror jag den heter) men den kanske är i klenaste laget för att dänga jerkbaits och gäddwobblers med?
                    [FONT=Courier New]Gädda 5.35kg, Abborre 900g[/FONT]

Kommentera

• Rekommenderar inte ts 1200 till tungt fiske i längden. Sonen fiskade länge sin upp till 110g men det känns i äverkant. Finns kastking calcutta kopior, har två ofiskade så jag kan inte säga nåt. Men finns föredömligt gjord recension i denna tråden.
                      Mvh per

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 840 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B