"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av lintrassel Visa inlägg
    Va? Inte orginal? Menar du att man inte kan köpa en äkta Abu Revo Inshore för 800 spänn?

http://m.aliexpress.com/item/3265920...aff_platform=y
    Prova så får vi en recension

Kommentera

• Jag har skrivit ett inlägg angående kinarullar under rubriken Handlare. Jag visste inte att denna tråd om kina grejor fanns. Så jag blev hänvisad hit om jag har mer att skriva om kina grejor. Så om någon vill veta vad jag tycker om kina rullar kolla under rubriken Handlare.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sportfeskaren Visa inlägg
        Jag har skrivit ett inlägg angående kinarullar under rubriken Handlare. Jag visste inte att denna tråd om kina grejor fanns. Så jag blev hänvisad hit om jag har mer att skriva om kina grejor. Så om någon vill veta vad jag tycker om kina rullar kolla under rubriken Handlare.
        Skriver du en liten recension ang varan och länkar till den så är det alldeles ok att skriva här, Jag startade tråden för att ha en länksamling till olika artiklar och hjälpa folk att hitta, tyvärr har det spårat och många diskuterar olika varor och/eller frågar efter saker

Kommentera

• Jag har förutom rullarna även köpt, en automatisk krokknytarmaskin för spadeend krokar. Den var billig och funkar perfekt, har även köpt nylon lina på 500m spolar i tjocklek 0.16-0.22 funkar utmärkt till otroligt lågt pris. Jag använder linorna inom (internationellt) mete då jag tävlar. Linorna jag köpte var gråa av märket Zukibo. Väntar nu på ett 4.5m toppknutet metspö i kolfiber enligt försäljaren för priset av 70 riksdaler. Är det skräp så ok jag chansar för 70 spänn, är det bra så har jag tjänat ett par hundra. Jag har tänkt och använda spöt i ett mindre vattendrag nära där jag bor. Eftersom priserna på Ali Express är så låga på fiskegrejor så är det värt att chansa ibland. Jag kommer att köpa samma lina igen från kina när det blir dax om priset är bra.

Kommentera

Jag har förutom rullarna även köpt, en automatisk krokknytarmaskin för spadeend krokar. Den var billig och funkar perfekt, har även köpt nylon lina på 500m spolar i tjocklek 0.16-0.22 funkar utmärkt till otroligt lågt pris. Jag använder linorna inom (internationellt) mete då jag tävlar. Linorna jag köpte var gråa av märket Zukibo. Väntar nu på ett 4.5m toppknutet metspö i kolfiber enligt försäljaren för priset av 70 riksdaler. Är det skräp så ok jag chansar för 70 spänn, är det bra så har jag tjänat ett par hundra. Jag har tänkt och använda spöt i ett mindre vattendrag nära där jag bor. Eftersom priserna på Ali Express är så låga på fiskegrejor så är det värt att chansa ibland. Jag kommer att köpa samma lina igen från kina när det blir dax om priset är bra.
            Vilket topknutet? Har kollat på några olika men kunde inte bestämma mig.

Kommentera

• Det står inget speciellt spö namn.Det är brunt och det står bara. NEW Ultralight Hard. Finns i längderna3.6m-7.2m.Om det är bra eller inte återstår att se.Jag köpte 4.5m som jag ska ha för nöjesfiske bara i en liten å. Jag kände för att testa ett kina spö.Jag köpte det på Ali Express.

Kommentera

Det står inget speciellt spö namn.Det är brunt och det står bara. NEW Ultralight Hard. Finns i längderna3.6m-7.2m.Om det är bra eller inte återstår att se.Jag köpte 4.5m som jag ska ha för nöjesfiske bara i en liten å. Jag kände för att testa ett kina spö.Jag köpte det på Ali Express.
                Länk ?
                Spiggpimplare

Kommentera

• Köpte dessa: http://www.aliexpress.com/item/60mm-...250899709.html

Verkar riktigt bra med tanke på priset, hittar inget att anmärka på. Testade dem idag, tog 3 snipor och de höll bra. Rekommenderas!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg
                    Köpte dessa: http://www.aliexpress.com/item/60mm-...250899709.html

Verkar riktigt bra med tanke på priset, hittar inget att anmärka på. Testade dem idag, tog 3 snipor och de höll bra. Rekommenderas!
                    Samma som fkp viblure, fungerar riktigt bra, något lätt lossnar dock lacken.

Kommentera

• Kinaskiten levererade idag.
                      Hornet spö
                      Trulinoya ts1200 rulle
                      Saratoga lina

Billig kombo men mer än ok för pengen.
                      Spöet överlevde några abborrar och bottennapp.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      3 864 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B