Pro Rocket i all ära, men är det inte lite gay med en lilla rulle?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pro rocket cs 5501 vs Revo toro 51 hs
Collapse
X
-
Är du sugen på att köpa en eller?
Annars köper man en orange, de verkar ju finnas kvar i en del butiker.
Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggPro Rocket i all ära, men är det inte lite gay med en lilla rulle?
Kommentera
-
Beställde en lila pro rocket.....mitt tips om man är osäker på färgen åk o titta på den i butik. Helt annan rulle i verkligheten, färgerna ger ingen rättvisa på bilderna.
Lila rulle gay ? Nää behöver inga macho prylar för att visa min läggning i samhället.
Har du några röda eller rosa drag i din draglåda ? Är inte det lite gay varning över det ?Senast ändrad av mojoman; 2012-10-30, 07:30.FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös
Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RasmusLindblad Visa inläggDet jag syftade till var mer han som skrev "hur fan lyckades du paja rullen på ett år".
reservrulle är ju inte ett måste, men om man tävlar tex. så är det ju en bra grej.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cannonball Visa inläggÄr du sugen på att köpa en eller?
Annars köper man en orange, de verkar ju finnas kvar i en del butiker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Micke82 Visa inläggSkulle du kunna nämna nått ställe där jag hittar den oranga? Har sökt men enda stället som jag hittade var söders. I butiken kunde han inte hitta just den i rätt storlek och med vänstervev.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggTS skrev att han kanske skulle ha den till Hö fiske och revons material i gavlarna är väl ingen höjdare i saltvatten .
Så Rocketen alla dagar i veckan.
Kommentera
-
Att klanka på en Revo Toro i dagens läge är ju bara pinsamt. Är ju bara okunniga och folk som inte mer än bara ser inläggen här på forumet som ger dig tips för att dom "hört/läst att nån hade nån som hört nått från en annan som...."
Själv har jag bytt ur mina 2st Predatorer, 3st JB´s 2st C4:or mm mm för att Revo Toro är den bästa jävla rulle jag haft. Har 3st Revo Toro rullar varav 1 på jerk spöt, 1 på spinnerbait spöt och 1 på 200+gr gummi spöt. Rullarna har hållt utan minsta jävla bekymmer nu och drillat mycket fisk av allt från 1-7kg gäddor på dom. På den tiden hade jag redan reparerat min ena Predator för saltvattens fiske i 2 dar och 2 Jb:s för kugg utbyten..
Är inte utan anledning att fler å fler Musky fiskare har Revo Toro rullar på sina spön nu för tiden och i ett av dom nyare tv avsnitten så ger dom just cred på Toro versionerna för att dom klarat en hel säsong i både sötvatten, saltvatten å bräckt vatten.
Och nu snackar vi då drillningar på "hybrid gäddor" på 20+ kg...Och samma killar har stått i 6 säsonger med Shimano/Daiwa/Runda ABU rullar på spöna i tidigare år.
Så att klanka på en Revo Toro utan att ha bakrunds fakta och själv fiskat länge på dom är ju bara idiotiskt. Kan bara inte folk utan egen erfarnhet bara hålla käft på detta forum. Börjar bli tröttsamt att läsa trådar med folk som "kanske vet, lr har hört, lr har ens kusins milfs brorsa som såg på disney chanel att..."
Och fiskevärlden är ju rätt Svartzonker impad i dagens läge, så om du är en av dom som tycker han är cool så kan du ju även se att han fiskar med en toro på spöt i div videos å bilder..Kanske får dig sugen..
Hur vida Toron anpassar sig till HÖ fiske har jag dock ingen aning om, inga planer att testa det heller. Men förhoppningsvis kanske det kommer in nån som använt en sådan som kan ge dig konkreta svar.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
2024-03-02, 17:47 -
-
Svar till "Kinaskit" - Diskussionstrådav Cosmoz 08Recycler line spooler gjorde det roligare och enklare att spola på lina. Har beställt en adapter för...7 Foton
-
2024-01-27, 13:04 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 777 visningar
1 gilla