1 Jag har sett massor av klipp från USA när dom fiskar Musky och Gädda, och dom väger aldrig fisken? Ni som har fiskat med guider, är inte det ganska så frustrerande när man väl sitter där med sin drömfisk och inte får väga den? Varför väger dom aldrig?
2 Varför klipper dom krokarna när dom fiskar Musky?
3 Viktigaste frågan. Det finns en mycket mycket liten chans att jag inom 2 år kommer att få fiska Innoko. Nån som har fiskat där, och är det så extremt bra som dom får det att se ut på filmer osv?
Liten chans även att jag inom nåt år kommer att fiska tigermusky i UTAH.
Om nån undrar varför jag skriver att det finns en liten chans att jag kanske kommer att få fiska Innoko är att jag har släkt i USA och min kusin vill fiska i USA med mig. Men o andra sidan, så sa han förra året med. Då skulle jag få åka med till Hawai och fiska, men så blev det ju inte.
2 Varför klipper dom krokarna när dom fiskar Musky?
3 Viktigaste frågan. Det finns en mycket mycket liten chans att jag inom 2 år kommer att få fiska Innoko. Nån som har fiskat där, och är det så extremt bra som dom får det att se ut på filmer osv?
Liten chans även att jag inom nåt år kommer att fiska tigermusky i UTAH.
Om nån undrar varför jag skriver att det finns en liten chans att jag kanske kommer att få fiska Innoko är att jag har släkt i USA och min kusin vill fiska i USA med mig. Men o andra sidan, så sa han förra året med. Då skulle jag få åka med till Hawai och fiska, men så blev det ju inte.
Kommentera