Höja person bästa - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Höja person bästa

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

MEN,som du ser så står det "Singel moderator" under min nick!!! Siktar väl på att hitta någon rik tjej (oskuld och 20 bast), så jag slipper jobba. Kan bli sådär bra som i Monty Pythons "Vagina Song"!!!
    klart om nöden kräver det så kan jag väl tänka mig dig också!

Nu går jag helt emot det Stizo skriver, "living dangerously"!!!

Så tillbaks till Kenta och de andra, sikta högt, sikta på 20 kg å hamnar du bra, man når sällan upp. Siktade själv på 25 kg, nådde till 13,2 kg.
    Senast ändrad av Sturgeon; 2004-09-30, 09:15.
    sigpic

Kommentera

Den här tråden är på väg att ta en ända med förskräckelse!

Vill bara i all blygsamhet påminna om att NisseN vill ha ”några tips från andra än mina hjärnceller, tycker jag borde kunne hjälpa mig på vägen”

Det är ju trots allt några duktiga skärgårdsfiskare här som då och då sliter spö runt Gräsö och ner runt Söderön/Singö/Väddö. Ta nu tummarna ur häcken och hjälp grabben till att sätta ett än mera anständigt PB på gädda!
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Prova ismetet i vinter! Många som slår sitt PB när de börjar ismeta.

Kommentera

Sture vadå nådde till 13,2 du är väl inte död / döende Eller har du laggt ner gäddfisket?

Tips då! tror nog på det som maxackaxan säger...Har märkt att man har som bäst fiske om man fiskar i närheten av större djup helst branter som sticker nästan lodrätt ner till 10m eller mer..men maxackaxan 7kg har jag väl inte i PB i så fall drog jag nytt PB i sömnen i natt och det tror jag inte, men snart så sitter det en 10a känner det på mig !
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Du har iof rätt Kenta, men jag jagar inte gädda längre målmedvetet.

Åk ut till en insjö, sent på kvällen så fiskar du av grynnor på 2-6 meter, pang...slår sällan fel. Så dagens tips.
            sigpic

Kommentera

Linålen: Både jag och tobisen här på forumet hade nog slagit nytt PB i vintras om inte min hade lossnat och hans tafs gått av Båda hade nått grymt på i slutet av ismete sesongen!
              Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
              23 svar
              4 143 visningar
              1 gilla
              Senaste inlägg Peter B
              av Peter B