nån som provat att bedriva jerkbait fiske i lödde med framgång???
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
jerkbait i lödde
Collapse
X
-
Flodebanan^
Ursprungligen postat av samuelnån som provat att bedriva jerkbait fiske i lödde med framgång???
Men det är klart du kan pröva att jerka, men det är ett grymt svårt fiske, garvade och superduktiga specimenfiskare kan fiska i år utan fiskar på över 10kg.
-
Ursprungligen postat av Flodebanan^Fisket i Lödde är så mkt. svårare än du kan förseställa dej! Trolling och Spinn har om ja fattat det hela rätt lagts ner på grund av att mete är mkt. effektivare. Beten stannar längre i "huggzonen" och till trolling finns det absolute ingen plats.
Men det är klart du kan pröva att jerka, men det är ett grymt svårt fiske, garvade och superduktiga specimenfiskare kan fiska i år utan fiskar på över 10kg.
håller med flodbananen! det är inte så lätt som många tror, i lödde. har hört flera som snackar som om det bara var att dra dit och hugga några fina 10+. lödde kräver väldigt mycket av sina fiskare. detta har jag kommit fram till genom att lyssna, läsa och ta till mig av dom som varit där. men visst ska man pallra sig dit någon gång själv, men inte i rödaste rappet. och det får bli med någon som faktiskt kan lödde.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQhåller med flodbananen! det är inte så lätt som många tror, i lödde. har hört flera som snackar som om det bara var att dra dit och hugga några fina 10+. lödde kräver väldigt mycket av sina fiskare. detta har jag kommit fram till genom att lyssna, läsa och ta till mig av dom som varit där. men visst ska man pallra sig dit någon gång själv, men inte i rödaste rappet. och det får bli med någon som faktiskt kan lödde.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av carpfenmazterOm jag minns rätt har självaste Zlatan faktiskt tagit en 10+ på jerk i Lödde...
nää nu får jag sluta upp med att bara sabba denna tråden.
Tror som många andra att om man skall ha rimliga chanser på att ta en fin bit så är det mete eller slowtrolling som gäller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RasmusKlart an man måste vallfärda till Mecka som gäddfiskare
när drar vi???achilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RasmusKlart an man måste vallfärda till Mecka som gäddfiskare
när drar vi???
och vem som kan lödde ska följa med?achilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 873 visningar
1 gilla
|