Fiskade med Buster jerk firetiger, natural perch och färgen drutten halva dagen i söndags.. Inte ens ett hugg på dom. 1 timme med skitmörten så var 2 fiskar landade.. Står fortfarande fast att skitmörten är den klart överlägsna färgen.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bästa färg på bete efter Gädda
Collapse
X
-
SimpZeN
Ursprungligen postat av snusdennis Visa inläggFiskade med Buster jerk firetiger, natural perch och färgen drutten halva dagen i söndags.. Inte ens ett hugg på dom. 1 timme med skitmörten så var 2 fiskar landade.. Står fortfarande fast att skitmörten är den klart överlägsna färgen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MrDejefors Visa inläggBlå/Silver
Skitmört (Finmört, Glittermört, Mört med sås, ja alla jävla olika skitmörtar helt enkelt)
Firetiger
Orange TigerDom färgerna levererar bäst i varenda sjö jag har fiskat här, alltid gjort i alla år jag hållt på. Svart brukar funka å
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg*reklam*
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pläp Visa inläggInte för att vara den som är så men får du någon personlig precent på alla namedropps du gör som är knutet till din webshop? Jag har aldrig sett ett så febrilt forum postande med länkar till en köp sida som du gör. Jag undrar bara, är inte ute efter att vara otrevlig!
Webshopen www.trumman.com är min egen webshop, som jag bedriver för mitt höga nöjes skull och inte för att tjäna pengar. Tjäna pengar skulle jag kunna göra som lokalvårdare, journalist i en svensk dagstidning eller som skribent i amerikanska fisketidningar....
De flesta av bilderna är tagna av mina gamla fiskekompisar i Team Saida. Sedan har min son John-Fredrik Engström, som utan att tjäna en enda krona producerar och ansvarar för websidan, även "scannat" bilderna och lagt upp dem på websidan för att illustrera mina "34 tips som gör dig till en bättre Gäddfiskare!".
Jag tror inte att en enda sportfiskare som är med på bilderna på www.trumman.com tar illa upp.... Många av dem är ju mina egna vänner och gamla fiskekompisar från förr...
Ditt uttryck personlig precent kan jag inte besvara, eftersom jag inte riktigt begriper vad du menar...
Känner du dig kränkt över mina texter och bilder och därmed ser mig som otrevlig bör du kontakta Anders Bergman som ansvarar för fiskesnack.com. Alternativt kan du använda "Ignore-funktionen" för att på så sätt slippa läsa vad jag skrivit och kanske försöker samla krafter för att skriva en liten tid till ....
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav Robbe511In other news, abborrarna har börjat vakna hos mig verkar det som. 4 st men inga monster, plus ett gäng...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-04-26, 15:38 -
-
av gaddivarHej!
har tidigare lämnat abborren ifred fram till juni då det för mig brukar bli enklare att hitta...3 Foton-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2024-03-02, 17:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
3 911 visningar
1 gilla
|