Bästa färg på bete efter Gädda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa färg på bete efter Gädda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fiskade med Buster jerk firetiger, natural perch och färgen drutten halva dagen i söndags.. Inte ens ett hugg på dom. 1 timme med skitmörten så var 2 fiskar landade.. Står fortfarande fast att skitmörten är den klart överlägsna färgen.

Kommentera

Ursprungligen postat av snusdennis Visa inlägg
      Fiskade med Buster jerk firetiger, natural perch och färgen drutten halva dagen i söndags.. Inte ens ett hugg på dom. 1 timme med skitmörten så var 2 fiskar landade.. Står fortfarande fast att skitmörten är den klart överlägsna färgen.
      Liten lol bump, men du har inte drutten dennis... du menar nog grey shadow....

Kommentera

Blå/Silver
        Skitmört (Finmört, Glittermört, Mört med sås, ja alla jävla olika skitmörtar helt enkelt)
        Firetiger
        Orange Tiger

Kommentera

Ursprungligen postat av MrDejefors Visa inlägg
          Blå/Silver
          Skitmört (Finmört, Glittermört, Mört med sås, ja alla jävla olika skitmörtar helt enkelt)
          Firetiger
          Orange Tiger
          Inte är det väl så att du fiskar i Värmland? Dom färgerna levererar bäst i varenda sjö jag har fiskat här, alltid gjort i alla år jag hållt på. Svart brukar funka å

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
            *reklam*
            Inte för att vara den som är så men får du någon personlig precent på alla namedropps du gör som är knutet till din webshop? Jag har aldrig sett ett så febrilt forum postande med länkar till en köp sida som du gör. Jag undrar bara, är inte ute efter att vara otrevlig!

Kommentera

Ursprungligen postat av pläp Visa inlägg
              Inte för att vara den som är så men får du någon personlig precent på alla namedropps du gör som är knutet till din webshop? Jag har aldrig sett ett så febrilt forum postande med länkar till en köp sida som du gör. Jag undrar bara, är inte ute efter att vara otrevlig!
              Hej Robin P.;

Webshopen www.trumman.com är min egen webshop, som jag bedriver för mitt höga nöjes skull och inte för att tjäna pengar. Tjäna pengar skulle jag kunna göra som lokalvårdare, journalist i en svensk dagstidning eller som skribent i amerikanska fisketidningar....

De flesta av bilderna är tagna av mina gamla fiskekompisar i Team Saida. Sedan har min son John-Fredrik Engström, som utan att tjäna en enda krona producerar och ansvarar för websidan, även "scannat" bilderna och lagt upp dem på websidan för att illustrera mina "34 tips som gör dig till en bättre Gäddfiskare!".

Jag tror inte att en enda sportfiskare som är med på bilderna på www.trumman.com tar illa upp.... Många av dem är ju mina egna vänner och gamla fiskekompisar från förr...

Ditt uttryck personlig precent kan jag inte besvara, eftersom jag inte riktigt begriper vad du menar...

Känner du dig kränkt över mina texter och bilder och därmed ser mig som otrevlig bör du kontakta Anders Bergman som ansvarar för fiskesnack.com. Alternativt kan du använda "Ignore-funktionen" för att på så sätt slippa läsa vad jag skrivit och kanske försöker samla krafter för att skriva en liten tid till ....

Go for the Big Ones!

Old Firehand

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
              23 svar
              3 911 visningar
              1 gilla