Savagear 4play - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Savagear 4play

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Färg: Jag har fått bra på gäddfärgen och den bruna rutiga. Kungbete på våren när man inte fått ut båten, fastnar sällan då man fiskar från land trots ganska långa vevstopp.

Kommentera

Marin och fritid är nog billigast om du vill köpa i butik, tror de tar 99:-
      Firetiger, zander, papegoj, dirty roach brukar jag köra. Är det soligt så brukar den neongula funka bra vet ej vad den heter dock.
      //C
      http://sportfisher.se

Kommentera

4-play är ett av mina favvobeten. Funkar bra året om tycker jag - bara att anpassa farten. brukar köra 19cm varianten, om det är trögt går jag ner till 13cm. Har aldrig haft problem med kvalitén på dem, tycker de känns hårda som pansar.

Kommentera

Jag tycker att dom är bra. Jag har iofs bara liplure. Dom mjuka har jag bara blankat med.

jerklimpan Vad är det som är så bra med söders SG spö jämfört med dom andra spöna från SG?? Vad är skillnaden? Är det söder loggan som gör spöt bättre än de andra spöna? Sen kan jag ju hålla med dig om att kvaliten på 4 play inte är den bästa i världen, men hur många beten år 2012 har så bra hållbarhet?

Annat var det på 80 talet.

Kommentera

Jag fick överlägset mest fisk på 4play förra året, underbart bete enligt mig!

Kommentera

Har bara använt swim and jerk 19cm. Den runt 50 gram. Helt underbar till haspelspöt för gäddfisket.
              Kastar långt och har inte hakat upp sig runt taffsen vid utkast trots att jag fiska den en halv dag med haspel.
              Kan fiska den otroligt sakta på grunt vatten, och är väldigt skojig att fiska med!

Jag vet att Savagegear gör endel otroligt kungliga spön, nu vet jag att dom gör grymma beten också

Kommentera

Jag har fiskat 4-play i ca 5 år och de har fått extremt mycket tid på våren. Jag tror att ett har gått söndet och det var stjärtfenan som gick av när jag träffade en sten.
                //C
                http://sportfisher.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägg

jag har bara en liplure 19 cm men tycker den är väldigt djupgående. får för mig att den går på runt 4 meter när man bondtrollar den men jag vet inte om den finns i olika modeller?
                  edit: ser i den videon att din finns i olika modeller
                  Liplure som du har tror jag bara går 1-2 meter ner. Måste vara lowrider du menar. Tror den kan dyka ner till 4 meter.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                  23 svar
                  4 033 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg Peter B
                  av Peter B