Ähh, fan nu blir jag stressad.
Den mekaniska bromsen kommer jag att lätta på mer när jag blivit mer van, så att säga. Jag fick tv små overruns när jag dängde iväg Buster 2, men bara o dra lite i linan så var det fixat.
Jag e så feg så jag vågar nog inte försöka att pila bort gavlen och pilla på c-vikterna än. Det stora problemet är dom ytterst får jag fiskar med är såååååå gröna man bara kan bli. Don kan inte ens kasta med multi. Dom påstår att det inte går ( gubbar ) så jag har ju ingen som kan hjälpa mig.
Måste jag laborera med c-vikterna? Och finns det nån bra guide på nätet om hur jag gör det?
Den mekaniska bromsen kommer jag att lätta på mer när jag blivit mer van, så att säga. Jag fick tv små overruns när jag dängde iväg Buster 2, men bara o dra lite i linan så var det fixat.Jag e så feg så jag vågar nog inte försöka att pila bort gavlen och pilla på c-vikterna än. Det stora problemet är dom ytterst får jag fiskar med är såååååå gröna man bara kan bli. Don kan inte ens kasta med multi. Dom påstår att det inte går ( gubbar ) så jag har ju ingen som kan hjälpa mig.
Måste jag laborera med c-vikterna? Och finns det nån bra guide på nätet om hur jag gör det?
Kommentera