vart kan man kopa blockend feeder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vart kan man kopa blockend feeder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• vart kan man kopa blockend feeder

precis som rubriken lyder sa undrar jag om nagon har koll pa vart man kan bestalla blockend fedders ifran, hittar fan ingenting i svenska butiker

Inte exakt vad du frågade om, men jag skulle tipsa om england istället för sverige...

exempelvis den här: http://cgi.ebay.co.uk/KAMASAN-BLOCK-...item5632a47045

strax över 80 spänn inkl frakt för 6 feeders. Sen ser jag att du inte använder ÅÄÖ och funderar på om det är så att du är i nåt annat land så du inte vill beställa från ebay.
    Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Kommentera

20- samt 30-grammare:

Kommentera

tackar for snabbt svar, nej sitter inte i utlandet, bara vid en laptop inkopt i utlandet
        lade en bestallning pa sportfiskecentre direkt, kommer nog att bli fett nice!

Kommentera

Är dessa feeders dem bästa i erat tycke eller? Vad kör ni för mäsk?

Kommentera

Dessa feeders änvänds främst för allt med maggots.Har aldrig så gott om maggots att jag nånsin har använt någon.
            When Im feeling down.I just slide in something with Bob Nudd in the Dvd player.5 minutes after i cant help myslef smiling..

Kommentera

om bara feedern ar stor nog sa ar det ju bara att forstora halen, sa kan man kora med majs och grejer ocksa..
              svart att se pa bilderna exakt hur stora dom var, men de ska nog funka..

Kommentera

Det kan ju bli lite knepigt att försöka få ner mäsk i feedern, med tanke på att det sitter powergum rakt igenom feedern som håller locket stängt någorlunda, men tillräckligt för att få ner småpartiklar och så. Fiskar själv med mindre blockend-feeders med lock och det funkar utmärkt med mäsk i dem också

Kommentera

Nu blir jag lite nyfiken.Varför vill man använda en sådan feeder till bara mäsk?
                  When Im feeling down.I just slide in something with Bob Nudd in the Dvd player.5 minutes after i cant help myslef smiling..

Kommentera

Finns någon Fox variant på Metebolaget ifall du behöver fler.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
                    12 svar
                    592 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg jimmy85
                    av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
                    9 svar
                    462 visningar