Trakker kläder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trakker kläder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Trakker kläder

Har hittat ett Trakker klädkit med byxor, jacka, tröja mm i england, är dock lite orolig att shoppa kläder från england, passar de inte blir det ett jäkla bök att skicka tillbaka.. någon som har erfarenhet av deras storlekar ? är 182 cm normalt byggd, large borde bli bra men om någon har dessa kläder vore det nice med en kommentar, kitet heter Trakker Clothing Bundle Kit !

Ursprungligen postat av Johan_83 Visa inlägg
    Har hittat ett Trakker klädkit med byxor, jacka, tröja mm i england, är dock lite orolig att shoppa kläder från england, passar de inte blir det ett jäkla bök att skicka tillbaka.. någon som har erfarenhet av deras storlekar ? är 182 cm normalt byggd, large borde bli bra men om någon har dessa kläder vore det nice med en kommentar, kitet heter Trakker Clothing Bundle Kit !
    Leslies har om det inte är där du kikat iaf haft en massa Trakkerkläder på REA.
    sigpic

Kommentera

hittade dem på en annan sida, där var de till och med 25 £ billigare än leslies.. 99 £ för hela kitet, lät jäkligt billigt tyckte jag! men kvallen kanske inte är 100.. men det lär ju hålla något minst ..

Kommentera

Synd att du annars missade sportfiskecenters vår order på trakker. Jag köpte en Trakker jacka (sweatshirt) hur bra som helst, bästa fiskejackan jag ägt. Fick punga ut 319:- för jackan och en hundring i frakt
        Dansk: Va fän, vad lige ni aer. Aer ni bröer?
        Nemback: Nej, vi kör med boilies.
        Dansk: Naej, BRÖÖÖÖER!!
        Nemback: Nej, nej, B-O-I-L-I-E-S
        Sedan gick dansken som bara ville veta om de var bröder. Nemback trodde att han frågade om de fiskade med bröd.

Kommentera

okej, beställde dock bivvy o en massa andra grejer från Trakker på deras vårbeställning
          Men jag tyckte att 99 pund för, vattentät jacka, vattentäta byxor, tröja, keps och mössa e helt ok..
          vettefan om de blir billigare än så .. inte så blodig frakt heller 250 pikkadolller, får man ju nästa punga
          ut i frakt här i sverige!

Kommentera

Om du inte redan köpt kläderna så bör du beställa en storlek större än du normalt brukar. Jag och en kompis beställde samma klädpaket för några veckor sedan och det passade bra med en storlek större för båda.

Ha de gött

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Sir Fish-a-lot, 2011-06-08, 23:13
            113 svar
            18 231 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg -martin-