Illuminated (lysand) Hangers/Swingers - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Illuminated (lysand) Hangers/Swingers

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Illuminated (lysand) Hangers/Swingers

Är det någon som vet om "alla" tillverkare av dessa har samma tjocklekar på hankontakterna? alltså att alla passar i alla larm?

Sen undrar jag om ni har bra tips på vilka man ska köpa. Jag vet att jag vill ha, men inte vilka, än.

Delkim har speciella uttag (3,5mm) medans Fox/Steve Neville har 2,5mm som det är på de flesta andra alarm (typ andra billigare.....)

Tycker Fox illumintade Euro Swingers är fina, bra med ställbara vikter...Gillar inte Illuminate Hangers, eftersom man måste ha en "sladd" istället för kedja så blir dom så orörliga och stela, så jag hade satsat på swingers eller köpa isotoper till vanliga hangers.

Kommentera

Ursprungligen postat av N-R-G Visa inlägg
      Delkim har speciella uttag (3,5mm) medans Fox/Steve Neville har 2,5mm som det är på de flesta andra alarm (typ andra billigare.....)

Tycker Fox illumintade Euro Swingers är fina, bra med ställbara vikter...Gillar inte Illuminate Hangers, eftersom man måste ha en "sladd" istället för kedja så blir dom så orörliga och stela, så jag hade satsat på swingers eller köpa isotoper till vanliga hangers.
      Bra info! Sånt är alltid kul att veta innan man råkar beställa 4 night light och så passar de inte till mina kommande larm :P

Ja Fox Illuminated swingers ser fina ut. Blir mkt deg för att pröjsa dom i 4 st Kul faktiskt att de tar mer för ett 4 swingers presentation set, än om man köper 4 lösa :P

Kommentera

Utsignalen från larmen, Är det 5volt som standard eller är det olika även där?. Någon som vet?
        www.brofiske.net

Kommentera

Jo lite dyrare blir de ju, men är inte fel och ha dom i en väska så dom inte går isönder, så mycket dyrare är det väll inte? Går säkert och hittat billigt i england.....

Kommentera

Ursprungligen postat av N-R-G Visa inlägg
            Jo lite dyrare blir de ju, men är inte fel och ha dom i en väska så dom inte går isönder, så mycket dyrare är det väll inte? Går säkert och hittat billigt i england.....
            Håller med dig, kan klart vara värt det. Blev lite förvånad bara. Hade räknat med att det skulle vara billigare med flerpack :P Det trodde jag först med, tills jag insåg att det var priset på 3setet jag tittade på och inte 4setet som jag trodde :P

Kommentera

Kan lägga min röst för Osprey.

Batteridrivna vilket gör att du varken stöter på "sladd" istället för kedja och du behöver inte oroa dig till vilka larm de ska fungera. De slukar inte batteri från dina larm (även om det är marginellt).

Har en sensor som reagerar på mörker, vilket gör att de tänder sig själva när det är tillräckligt mörkt.

Jag har inget att anmärka på, förutom att om man glömmer stänga av dem efteråt, och de kan ligga och lysa i väskan.

Visst, de är väl inte de billigaste på marknaden, men prylgalen som man är så är det bara kul

Du kan hitta info om dessa på tacklebox, leslies etc.

/Marcus
              ...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Sir Fish-a-lot, 2011-06-08, 23:13
              113 svar
              18 228 visningar
              0 gillar