Tja era ödmjuka borgarbrackor.
Tänkte höra vilka nackdelar ni känner till med ett tredelat specialistspö istället för att köra tvådelat? Ett vanligt specialistspö (när man kör med quivers) har ju tre delar, medans det jag tänker på har 4...
Fördelen med tredelat är att man slipper fälla sätena i bilen (med alternativt att de sticker fram och kan skadas vid inbromsningar). Men nackdelarna är att det har lättare att trassla om man låter spöna vara upptacklade och att det då blir trist att ha i sin spö-holdall...
Tänkte höra vilka nackdelar ni känner till med ett tredelat specialistspö istället för att köra tvådelat? Ett vanligt specialistspö (när man kör med quivers) har ju tre delar, medans det jag tänker på har 4...
Fördelen med tredelat är att man slipper fälla sätena i bilen (med alternativt att de sticker fram och kan skadas vid inbromsningar). Men nackdelarna är att det har lättare att trassla om man låter spöna vara upptacklade och att det då blir trist att ha i sin spö-holdall...
Kommentera