Exempel På Spön?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Exempel På Spön??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Exempel På Spön??

Kan nån ge bra exempel på bra nybörjarspö och rulle?? Vill helst inte ha för dyra grejer i början,har inte fiskat så mycke men vill gärna ha förslag på lite spön och rullar så man vet va man ska titta efter

Ja, vad skall du fiska? Karpgrejor antar jag att det finns tillräckligt av

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan"
      Ja, vad skall du fiska? Karpgrejor antar jag att det finns tillräckligt av
      Jag vill ju gärna ha egna grejer men de blir nog till och fiska karp.men gärna gädda också.Jag kan inget om utrustning så all hjälp är välkommet

Kommentera

Ursprungligen postat av Carpgirl
        Jag vill ju gärna ha egna grejer men de blir nog till och fiska karp.men gärna gädda också.Jag kan inget om utrustning så all hjälp är välkommet
        Hmmm...
        En Okuma Baitrunner+RT Karpspö skulle jag satsa på för att få prisvärda men ändå billiga grejor. Om du säger ett ca. pris blir det lite enklare att komma med förslag
        sigpic

Kommentera

Ja du....hmm... Det var du som "ville ha en stor" om jag inte minns helt fel..

Spö, varför inte Greys Prodigy! Vet inte om man kan köpa det i Sverige men går fint att beställa från England.

Rullar, såg här på sidan 3st GTE 5010 baitrunners billigt bara å köp!

Kommentera

Har inte carpoholic typ 15 karpspön? kanske vill sälja ett eller 2
            /Lazinko

Kommentera

Ursprungligen postat av Lazinko
              Har inte carpoholic typ 15 karpspön? kanske vill sälja ett eller 2
              Har faktist inte frågat men de är ingen dum ide ,behöver ju inte va nya grejer.Tack för tippset Hur är de om man vill fiska gädda då??....Är de nån skillnad på spö då???Skratta inte nu jag kan inget om detta men vill lära mig, verkar jättekul.
              Senast ändrad av Carpgirl; 2004-12-21, 08:55.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
                Hmmm...
                En Okuma Baitrunner+RT Karpspö skulle jag satsa på för att få prisvärda men ändå billiga grejor. Om du säger ett ca. pris blir det lite enklare att komma med förslag
                Har inte en aning om vad spön kostar,behövs de annat om man ska fiska te x gädda eller annan fisk....Kan inget när de gäller utrustning men menar seriöst att jag vill veta. Har bara fiskat lite, nån torsk,lax och plattfisk men de va länge sen,de här blir ju lite annorlunda än när man åkte ut ibland på helgerna... Vill gärna ha lite råd om de är olika spön, rullar el dyl till te x karp och gädda som jag gärna vill fiska????

Kommentera

Skall du spinnfiska gädda är ett Karpspö kankse inte det bästa. Men skall du meta gädda räcker det gott och väl.

Låna grejor i början, sen när du har sparat köper du ett riktigt BRA set. Det finns inga bra och billiga
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
                    Skall du spinnfiska gädda är ett Karpspö kankse inte det bästa. Men skall du meta gädda räcker det gott och väl.

Låna grejor i början, sen när du har sparat köper du ett riktigt BRA set. Det finns inga bra och billiga
                    Jag har ett gammalt spö de är en shimano ax 210 spinning står de på den vet inte om de är nåt att ha? Rullen står de shimano beatmaster 2, 4010 är de nåt bra och fiska gädda el karp med??

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sir Fish-a-lot, 2011-06-08, 23:13
                    113 svar
                    18 255 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg -martin-  
                    Startad av -martin-, 2013-08-08, 17:59