Drennan E-sox Pikeflex 10ft 2.75lb vs. Wychwood Agitator Bait 10ft 2.75lb? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Drennan E-sox Pikeflex 10ft 2.75lb vs. Wychwood Agitator Bait 10ft 2.75lb?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Drennan E-sox Pikeflex 10ft 2.75lb vs. Wychwood Agitator Bait 10ft 2.75lb?

Som rubriken lyder, har någon provat bägge dessa spön och vågar sig på en jämförelse?
    Jag har känt på drennanspöt i butik, men det andra blir svårare att känna på pga. avståndet.

lite länkar till bägge: http://attitudebaits.com/item.php?pid=7369

Gör en chasning och lyfter en gammal tråd för att se om någon har provat bägge!
    sigpic

Kommentera

Jag gjorde också en chansning och köpte wychwoodspöt, har fiskat med det i några år nu och gillar det.
      Jag kör mestadels ifrån båt och det är flötestrolling eller vanligt flötmete oftast.
      Ett par fiskar på strax under tio som störst och det känns roligt att drilla med, bra böj men ändå ryggrad att styra fisken med.
      Jag valde det efter att ha känt på drennanspöt i butik och det är inget jag skulle vilja fiska gädda med, alldeles för klent tycker jag.
      Hoppas det hjälper dig!

Kommentera

Ursprungligen postat av Emil Visa inlägg
        Jag gjorde också en chansning och köpte wychwoodspöt, har fiskat med det i några år nu och gillar det.
        Jag kör mestadels ifrån båt och det är flötestrolling eller vanligt flötmete oftast.
        Ett par fiskar på strax under tio som störst och det känns roligt att drilla med, bra böj men ändå ryggrad att styra fisken med.
        Jag valde det efter att ha känt på drennanspöt i butik och det är inget jag skulle vilja fiska gädda med, alldeles för klent tycker jag.
        Hoppas det hjälper dig!
        Tack! Det lutar nog åt att jag prova 2 stycken jag också. Har tröttnat på 12fotarna
        sigpic

Kommentera

Jag har visserligen inte mycket att jämföra med och har aldrig fiskat med ett drennan spö, men jag är supernöjd med mitt Agitator bait rod 10ft 2.75lb, grymma kast och krokningsegenskaper!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sir Fish-a-lot, 2011-06-08, 23:13
          113 svar
          18 284 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg -martin-  
          Startad av -martin-, 2013-08-08, 17:59