Bästa karpspö?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa karpspö??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tja alla ni kunniga. Har precis fått ett erbjudande om att köpa 3 st Sportex FBT Carp. Kan i princip inget om karpfiske är dom nåt att ha?.
    Tacksam för svar.

Kommentera

Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
      Det tycker inte jag. Man kan inte æta fiskegrejor, eller betala hyran med dom. En sponsor ær någon som bidrar med ekonomiska medel?

Hur dyra spøn man æn køper ær det ændå førhållandevis "billigt" om man anvænder dom mycket under flera års tid.

Att få bolies etc, ær lite mer spons, eftersom dom førbrukas hela tiden.
      På vilket sätt bidrar sponsring i form utav spön, bivvys osv INTE till det ekonomiska medlet?

Undrar även om du äter boilies eller betalar hyran med dom :P Mest för skoj skull.

Kommentera

tror att du menar sportex fbc .helt ok men som jag skrivit innan free spirit är mycket trevliga.har fiskat med sportex fbc 2.25+2.75+3.0lb

Kommentera

Ursprungligen postat av golum Visa inlägg
          tror att du menar sportex fbc .helt ok men som jag skrivit innan free spirit är mycket trevliga.har fiskat med sportex fbc 2.25+2.75+3.0lb
          så man blir inte helt lurad om man slår till på dom, har kollat runt lite men kan inte få fram nåt pris, har du nån aning? jag får dom för 500 spänn styck.

Kommentera

Sök I Tyskland På Nätet 500kr St är Bra Dom Låg På 3000kr I Sverige Tror Att Dom Kostar Runt 250euro Mycket Trevliga Spön Vilken Pund Klass

Kommentera

Ursprungligen postat av golum Visa inlägg
              Sök I Tyskland På Nätet 500kr St är Bra Dom Låg På 3000kr I Sverige Tror Att Dom Kostar Runt 250euro Mycket Trevliga Spön Vilken Pund Klass
              2,75 pundare. Det är bara att slå till och sälla sig till skaran av "tokiga" karpfiskare då antar jag.

Kommentera

japp välkommen du kommer inte att ångra dig.

Kommentera

Att vara sponsrad är jättebra, men inte alltid så glamoröst som det låter. Oftast krävs en mot prestation ex, du fångar fisk, tar bilder och skriver eller att du gör något annat. Ingenting är helt gratis.
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
                    På vilket sätt bidrar sponsring i form utav spön, bivvys osv INTE till det ekonomiska medlet?

Undrar även om du äter boilies eller betalar hyran med dom :P Mest för skoj skull.
                    Har man redan spøn och bivvie, har man inte så stor anvændning før ytterligare ngra? Har man bra grejor så "førbrukas" dom inte.

Boilies ær en førbrukningsvara, man ænvænder dom bara en gång..

Innom andra "sporter" køper olika føretag "reklamplatser". Mike Jordan och Nike. Tror han får mer æn Nike skor før att spela med deras logga på trøjan..

Som GB skrev, så ær inget gratis.. Krævs alltid motprestationer.
                    Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Rent spontant så är det nog Free Spirit S Range eller Century Armalite Mk2.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                      29 svar
                      4 886 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Startad av oskars, 2014-09-22, 07:37