Försöker förstå mig de här på mete. Fastnat en del på det. Beställde två olika sorter av Boilies och funderade nu på hur man skall fästa dem. Har sett att man har dem under kroken men inte på kroken utan fast på linan och så är kroken fastspänd på linan. Bilden jag länkat till under har ju "knytit" fast linan men finns de inte enklare sätt? Jag såg någon bild på något lätt spänne men har inte hittat något sådant jag kan köpa... var köper man bra saker för att sätta fast linan och kroken samt stopet så man inte tappar den där kulan?
Jag tittade runt lite på metesbolaget å tror jag hittade något gummi stop som jag köpte för att se hur de fungerar då jag uppfattade att de var till de... någon som har lite tips till mig som är en liten nybörjare på detta och vill gärna involvera mig i det.
Tack på förhand
Jag tittade runt lite på metesbolaget å tror jag hittade något gummi stop som jag köpte för att se hur de fungerar då jag uppfattade att de var till de... någon som har lite tips till mig som är en liten nybörjare på detta och vill gärna involvera mig i det.
Tack på förhand