Mete- & Predatormässan 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mete- & Predatormässan 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Mjo om ölen ska va lika dyr där som den va i kista, dvs 50/flaska, så är det klart man blir törstig av ett sånt här fantastiskt erbjudande!
    Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

absolut, jag bara ska hitta dig.. men man lär väl inte få ta med ölen in eller?
      [FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]

Kommentera

Mete- & Predatormässan 2009

Efter båda Flugfiske & Sportfiskemässan skal det bli gutt att få packa fram alla metegrejorna.

Känns som våren lurer runt hörnan. Snart är det dax för första karp passet

Kommentera

Ursprungligen postat av _MVF_ Visa inlägg
          absolut, jag bara ska hitta dig.. men man lär väl inte få ta med ölen in eller?
          Ursprungligen postat av MrGädda Visa inlägg
          Mjo om ölen ska va lika dyr där som den va i kista, dvs 50/flaska, så är det klart man blir törstig av ett sånt här fantastiskt erbjudande!
          Hehe jag finns i krokarna av Popup Tackle montern, förmodligen sniffandes på boilies eller pillandes med några kul krokar

Hehe, ja får jag inte ta in en låda öl så ställer jag ett flak vid entren med skylten var så god och ta...

Klart man ska få surpla i sig en fesljummen burk pilsner när man spenderar sina surt förvärvade slantar.
          sigpic

Kommentera

Jag kommer oxå stå i PopUp tackles monter. Hade riktigt trevligt på kistamässan och ser verkligen fram emot ännu en mässa. Denna gången kommer vi ha hela metsortimentet på plats. Och för er som inte sett attitude baits jerkar så kan jag starkt rekomendera ett besök på mässan. Det är galet fina grejer och det finns mängder med färger och modeller. Jag hade bara sett sortimentet på hemsidan innan kistamässan. Att se allt irl är riktigt mäktigt även om man som i mitt fall mest ägnar sig åt specimenmetet....
            Senast ändrad av specimendave; 2009-03-31, 01:07.

Kommentera

Er der noget som ved hvem man skal kontakte for at udstille på messen?
              Wounded Woody makes fish go crazy

Kommentera

Ursprungligen postat av SpecimenG Visa inlägg
                Er der noget som ved hvem man skal kontakte for at udstille på messen?
                Mässan arrangeras av Stephan Nielsen - Pop Up Tackle.
                E-post: Mail@popuptackle.com
                Tel: 019-321415
                sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av specimendave Visa inlägg
                  Jag kommer oxå stå i PopUp tackles monter. Hade riktigt trevligt på kistamässan och ser verkligen fram emot ännu en mässa. Denna gången kommer vi ha hela metsortimentet på plats. Och för er som inte sett attitude baits jerkar så kan jag starkt rekomendera ett besök på mässan. Det är galet fina grejer och det finns mängder med färger och modeller. jag hade bara sett sortimentet på hemsidan innan kistamässan. Att se allt irl är riktigt mäktigt även om man som i mitt fall mest ägnar sig åt specimenmetet....
                  Hade också bara sett alla jerkar på webben, när jag kom in i butiken i Örebro första gången stod jag bara och gapade. Helt sinnessjukt med så mycket beten som man bara vill ha. Kommer bli grymt i Hässleholm.

Mete är klart roligast, det är själva grejen. Och vad jag har hört kommer det mer prylar än någonsin innan...

Kommer bli en mässa som sent ska glömmas!
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av specimendave Visa inlägg
                    Jag kommer oxå stå i PopUp tackles monter. Hade riktigt trevligt på kistamässan och ser verkligen fram emot ännu en mässa. Denna gången kommer vi ha hela metsortimentet på plats. Och för er som inte sett attitude baits jerkar så kan jag starkt rekomendera ett besök på mässan. Det är galet fina grejer och det finns mängder med färger och modeller. Jag hade bara sett sortimentet på hemsidan innan kistamässan. Att se allt irl är riktigt mäktigt även om man som i mitt fall mest ägnar sig åt specimenmetet....
                    Hässleholm kommer bli något i hästväg den som brinner för gäddfiske eller mete kommer garanterat inte att bli besviken! Sortimentet på jerk, trolling och spinn efter gädda är något av aldrig skådat slag, kan jag garantera! Mete avdelningen kommer även den att vara fullspäckad med beten, rig tillbehör, spön rullar osv. Det kommer kort och gott att bli en toppen helg!

Kommentera

Bra nyheter inför mässan. Fox levererar 7st Europapall med grejor direkt till mässan. I stort sett alla deras nyheter för 2009. Allt ifrån karp och predator mete till vertical och dropshot jiggar. Så jävla gott!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                      29 svar
                      4 829 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Startad av oskars, 2014-09-22, 07:37