Mjo om ölen ska va lika dyr där som den va i kista, dvs 50/flaska, så är det klart man blir törstig av ett sånt här fantastiskt erbjudande!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mete- & Predatormässan 2009
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av _MVF_ Visa inläggabsolut, jag bara ska hitta dig.. men man lär väl inte få ta med ölen in eller?Ursprungligen postat av MrGädda Visa inläggMjo om ölen ska va lika dyr där som den va i kista, dvs 50/flaska, så är det klart man blir törstig av ett sånt här fantastiskt erbjudande!
Hehe, ja får jag inte ta in en låda öl så ställer jag ett flak vid entren med skylten var så god och ta...
Klart man ska få surpla i sig en fesljummen burk pilsner när man spenderar sina surt förvärvade slantar.
Kommentera
-
Jag kommer oxå stå i PopUp tackles monter. Hade riktigt trevligt på kistamässan och ser verkligen fram emot ännu en mässa. Denna gången kommer vi ha hela metsortimentet på plats. Och för er som inte sett attitude baits jerkar så kan jag starkt rekomendera ett besök på mässan. Det är galet fina grejer och det finns mängder med färger och modeller. Jag hade bara sett sortimentet på hemsidan innan kistamässan. Att se allt irl är riktigt mäktigt även om man som i mitt fall mest ägnar sig åt specimenmetet....Senast ändrad av specimendave; 2009-03-31, 01:07.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SpecimenG Visa inläggEr der noget som ved hvem man skal kontakte for at udstille på messen?
E-post: Mail@popuptackle.com
Tel: 019-321415
Kommentera
-
Ursprungligen postat av specimendave Visa inläggJag kommer oxå stå i PopUp tackles monter. Hade riktigt trevligt på kistamässan och ser verkligen fram emot ännu en mässa. Denna gången kommer vi ha hela metsortimentet på plats. Och för er som inte sett attitude baits jerkar så kan jag starkt rekomendera ett besök på mässan. Det är galet fina grejer och det finns mängder med färger och modeller. jag hade bara sett sortimentet på hemsidan innan kistamässan. Att se allt irl är riktigt mäktigt även om man som i mitt fall mest ägnar sig åt specimenmetet....
Mete är klart roligast, det är själva grejen. Och vad jag har hört kommer det mer prylar än någonsin innan...
Kommer bli en mässa som sent ska glömmas!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av specimendave Visa inläggJag kommer oxå stå i PopUp tackles monter. Hade riktigt trevligt på kistamässan och ser verkligen fram emot ännu en mässa. Denna gången kommer vi ha hela metsortimentet på plats. Och för er som inte sett attitude baits jerkar så kan jag starkt rekomendera ett besök på mässan. Det är galet fina grejer och det finns mängder med färger och modeller. Jag hade bara sett sortimentet på hemsidan innan kistamässan. Att se allt irl är riktigt mäktigt även om man som i mitt fall mest ägnar sig åt specimenmetet....
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
29 svar
4 829 visningar
0 gillar