Någon som vet något om Prologics nya Sensora VTS larm om de är nått att ha ? De tidigare larmen har inte varit någon höjdare vad jag hört läckt in vatten har de gjort bla.Vad tycker ni ? kul att höra era åsikter om just dessa larm. THIGT LINES !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Prologic larm ?
Collapse
X
-
Har inte testat dessa larm, men som du säger så har deras gamla inte varit mycket att hurra för. Jag och mina kompisar körde 6 batmanlarm (se bild) och 2 recivers under 2007 och alla gick sönder efter ett par pass, till och med mitt gamla Ultimate larm håller långt bättre. De började med missljud och dålig funktion för att sedan ge upp nästan helt.
Jag själv skulle aldrig köpa Prologic igen,kan hända att de nya larmen är bättre men jag skulle inte lita på dem.www.specimenhunters.se
"Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"
-
Jag går och väntar på de nya larmen. Då jag hade de gamla och de la av för mig förra sommaren när jag låg ner i Härlanda Tjärn en hel vecka i regn. De nya säger ju Mads att de skall vara bättre var därför de gjort om dem. Så jag får nya larm då jag hade garanti kvar på mina. Så fort jag fått dem och kommit ut på ett pass så skall jag skriva vad jag tycker om dem./Peter A
http://www.solskensmetarna.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggÄr inte det billigt "junk"?
Skall det inte vara Delkim eller Fox? Jag har själv funderat på larm.
Delkim verkar ju vara bra.
Kommentera
-
Det jag läst om dem nyligen så ska de tåla alla väder 100% vatten täta numera alltså ! De borde sett till att kvaliten är betydligt förbättrad på de nya för det vart nog en himla massa reklamationer på deras gamla så de gör sig själva en tjänst om de förbättrar dem.Tittar man nu på dem nya så tycker jag att de ser mycket bättre ut än de gammla larmen som Puckman o Batman som va rena smörjet. Ser fram i mot fler åsikter om dessa larm. Jo visst är Delkim o Fox suveräna larm men priset är ju högt med. Funkar nu dessa nya Prologic larm till 100 % så varför inte spara lite cash på dessa.Kostar ju typ 1800kr 3 larm o reciver. O visst är finns det måndags Ex även hos Fox o Delkim det tror jagSenast ändrad av Steffo; 2008-04-02, 19:55.
Kommentera
-
tycker nog att vad man än har för larm som finns ute på marknaden i sverige så känns inga av dem som någon kvalite egentligen.En liten plastpryl med väldigt lite innehåll.Är oftast att de ska vara vattentäta.Det som avgör.Finns ju billiga larm som funkar riktigt bra så länge det inte är blött ute men de är ju inte mycket att hänga i granen.Delkim larmen verkar helt suveräna på o fungera i ur och skur och under lång tid.Fox larmen var länge kännda som det bästa valet och var tidiga med larm med receiver.De har väl förmodligen flyttat tillverkningen från ett billigt land till det ännu billigare Kina som med det mesta i dagens läge.Jag är dock inte rädd för o köpa fox larm eftersom dansken inte är krånglig o ha att göra med när det gäller reklamationer.Han har till och med vägrat sälja en modell på larm till mig för att han hade fått för många reklamationer på dem.Vet ju flera handlare som gladeligen säljer saker som de fått massor av reklamationer på och står och ljuger rätt upp i ansiktet på dig och säger att det här märket är så bra leverantör och jag har aldrig haft en reklamation.
Kommentera
-
Jag har två utav de nya larmen ska testas nu denna helgen...De funkar nog riktigt bra! Batman larmen verkar inte alls bra vad jag har hörrt i denna tråden. De nya lamrmen Senzora har mads grossel designat och med många hårda tester osv. så sa mads till mig iaf att de verkligen funkar...Mads vet vad han håller på med så jag tror nog att det inte är några problem med de nya larmen... Där är ju ändå 2års garanti ifall någonting skulle hända.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
26 svar
4 730 visningar
0 gillar