Dax o lyfta fram tråden igen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Småländsk karpförening
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inläggSg: Tanken du nämner fanns där från början men vi valde att ta med T-shirten i medlemsavgiften ändå. Vi får T-shirten ganska billigt trots att den är grymt snygg och har superkvalle. Kanske kan det få några extramedlemmar att lösa avgiften, när dom ser att dom får någonting för summan direkt. Det är också bra om vi syns så mycket som möjligt i början tyckte vi.
Det ska nog bli en hel del pengar till er som vill sätta ut karp i slutänden ändå.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggOk men dåså Är det per kalenderår man är medlem, eller från det datumet man betalar in och ett år frammåt?
Nu gör de småländska karpmetarna gemensam sak och startar en karpförening från årsskiftet. Föreningen är öppen för alla som har intresse av karp och karpfiske. Du kan bli medlem redan nu och då sträcker sig medlemsskapet ända fram till årsskiftet 2008/2009.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Krilla L Visa inläggSom Palle man skrev innan så är det till årsskiftet 2008/2009.
Nu gör de småländska karpmetarna gemensam sak och startar en karpförening från årsskiftet. Föreningen är öppen för alla som har intresse av karp och karpfiske. Du kan bli medlem redan nu och då sträcker sig medlemsskapet ända fram till årsskiftet 2008/2009.
Oj, missade det
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggOj, missade det
Kommentera
-
-
Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggKul för er i småland..
Vore kul om de hände samma sak i stockholm ,här vimmlar de vatten med stoora karpar....
Öppnar upp vatten för fler, som i sin tur skapar och ger tillbaka, Big Bang!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggKul för er i småland..
Vore kul om de hände samma sak i stockholm ,här vimmlar de vatten med stoora karpar....Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av benste Visa inläggVi kanske skulle försöka samla Stockholms karpmerate över en bira i stan. Jag har som sagt var inte blött en boile sedan 80-talet men det känns som att det snart borde vara dags igen :=)
Men visst,om ni är intresserade är jag med .Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggJag har faktiskt kollat upp lite saker med tex SSK och Limnos men de verkar inte så allerta så nu fick jag ett annat erbjudande så jag kommer hoppa på de.
Men visst,om ni är intresserade är jag med .Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
29 svar
4 883 visningar
0 gillar