Ursprungligen postat av Bigfisher
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Specimenkung
Collapse
X
-
Jag vill inte vara nosig eller elak men: Du vill inte gå ut med lösa rykten... men det är precis vad du gjort. Förvisso utan att specificera dem ;=) Men det är lätt hänt att man slinker ur sig något om man hört "oroväckande" saker via vänner man litar på. Jag har förstått att det är en kontroversiell man som inte är poppis i alla läger. Men det är lätt att skrönor tar fart. Jag känner inte honom, har aldrig träffat honom och än mindre fiskat tillsammans med honom. Så jag är inte man att vare sig ta honom i försvar eller döma honom.Ursprungligen postat av VectoR Visa inläggVill absolut inte skriva något här om det skulle visa sig att det bara är lösa rykten. Har faktiskt lite svårt att tänka mig att en såpass respekterad fiskare skulle syssla med "sånt"...
Peace, love and mete!
Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Tycker jag faktiskt inte att jag har gjort. Skrev ju att jag inte vet om ryktena är sanna och att jag har svårt att tro att han skulle ha gjort vad ryktena säger. Tror att många här redan har hört dessa rykten och om jag hade skrivit att jag trodde att de var sanna kanske folk skulle tro att jag har hört det från säkra källor. Så är inte fallet. Jag anklagar absolut inte Leif för något!Ursprungligen postat av benste Visa inläggJag vill inte vara nosig eller elak men: Du vill inte gå ut med lösa rykten... men det är precis vad du gjort. Förvisso utan att specificera dem ;=) Men det är lätt hänt att man slinker ur sig något om man hört "oroväckande" saker via vänner man litar på. Jag har förstått att det är en kontroversiell man som inte är poppis i alla läger. Men det är lätt att skrönor tar fart. Jag känner inte honom, har aldrig träffat honom och än mindre fiskat tillsammans med honom. Så jag är inte man att vare sig ta honom i försvar eller döma honom.
Peace, love and mete!
Blev lite rörigt märkte jag
Kommentera
-
Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
De där kan väl tolkas på flera sätt...Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggI´ll fill you in young lad...
[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
-
Har det att göra med den där tidningsartikeln man läste för ett tag sen då en snubbe håller i en 10kg+ gräskarp med utsuddat anskite?Ursprungligen postat av Odde Visa inläggDe där kan väl tolkas på flera sätt...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)Äntligen en lite större fisk. Har ni fått några större sutare på kroken i år?1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2025-05-17, 12:24 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
656 svar
48 614 visningar