Baitboat? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Baitboat?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Låter rikigt nice ,ska bli spännande att se filmklippet med ekolod.

Föredrar att kasta men somsagt vissa platser är det klockent att köra ut betet men man ska också ha i beräkningana att vid ett eventuellt run ha möjlighet att försöka styra in fisken från platsen.
    Fast upp till 2,5 kg mäsk i varje fack är heller inte så tokigt.Det säger ju inte att man måste ut med 5 kg mäsk vid varje tur från land.

Oavsett vilket så är det ett bra redskap och Lubbes båtar skulle jag lätt satsat på om jag inte köpt denna långt tidigare.
    Helt klart ett bra pris om man jämför med vad ett spodspö,rulle,eventuellt mäskbomb osv kostar.

Kommentera

En waverunner med ekolod, gps och solpaneler för laddning är ju en prylgalnings våta dröm... Underbart ^^
      varför nappar det aldrig?

Kommentera

Mjo, ska försöka få ihop det så fort som möjligt, men tanken är att det ska vara i samband med ett fiskeklipp som ska läggas om nån vecka. Kört hittills mest med den lilla
        som dugit fint, men har fått nys om ett ställe där vi ska filma. Där ska det mäskas rejält + lodas så ja vet hur det ser ut där jag tänkt fiska, och då tar jag nog den större båten med mig.

Nu vet jag inte om jag gör så kallad "smygreklam", känns mer som allmännytta för de som är intresserade, det länkades ju till waverunner, och detta är exakt samma båtar, bara det att det är jag och en medarbetare plockar in dem och reducerar vår vinst så att andra kan ta del av dem billigare än hur det ser ut på den svenska marknaden. Så tja... antar att jag är lite partisk, men jag hade inte direkt varit aktiv i disskussionen om jag inte haft någon erfarenhet av det tråden tar upp... och verkligen inte haft dem till försäljning heller för den delen. Nåväl, jag köper en annonsplats så fort jag kan så det inte blir några sura miner, om nu sådana skulle uppkomma.

Vad var det nu jag gjorde... jo, snackade med !Karpfäst! Förutom fördelen för en nybörjare som jag nämnde tidigare i tråden så va det just det... efter mina första fiskepass i Slovakien så tänkte ja "hur fan ska ja ha råd med spodspö + rulle och alla tillbehör" vi båtade ju ut beten i vissa situationer, och det kunde ja också bara glömma för mitt fiske i Sverige. Visade sig va billigare (iallafall om man köper kvallitéts spö etc) med baitboat, och fruktansvärt enklare + roligare (personlig åsikt)... Sen är jag inte den tätaste personen så det blev ett par månaders av ringande, mejlande, klurande och dealande så slutade det hela helt enkelt med försäljning, kul utveckling och mest kul för mitt egna specimenfiske
        sigpic
        www.fkpgear.com
        Fiskkonservator.se
        Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Kommentera

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
          Såg ngt filmklipp där du visade båtarna. Är inte mkt för specimenmete själv men hade aldrig lagt dem pengarna på en baitboat ändå. Sen en sak jag tyckte var lite lustig undras hur mycket priset kryddas för att kamouflagemåla dem ha massa extralampor och bromsljus! :S ser ju ut som något litet skepp från mars eller något
          Har du fiskat på natten någon gång? Utan nightvision alltså
          sigpic

Kommentera

körde på kvällen när det va helt mörk, röda och gröna ledlampor bak, och större och ljusare ledlampor fram, funkade fint, lite träning så är ja redo för "spec.-ops nightdrop"
            sigpic
            www.fkpgear.com
            Fiskkonservator.se
            Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Kommentera

Nån dag kommer jag väl få käka upp mitt tidigare inlägg.Det har ju hänt förr att man har konverterat
              When Im feeling down.I just slide in something with Bob Nudd in the Dvd player.5 minutes after i cant help myslef smiling..

Kommentera

Rolig och bra gjord film!
                Mete framför allt!
                www.Metetorget.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                29 svar