camo.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

camo..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

...trivs rätt bra i camo, har realtrees byxor, sköna å snygga, väntar på flytjackan oxå i camo. Visst är det väl tur att smaken är olika...
    "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
    "Keep it simple"

//Jan O
    www.fisheco.se
    www.brofiske.net
    www.magazinefisheco.se

Kommentera

Är förälskad i min Real-tree Fladen overall.
      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Kanske en fråga som unika partiet tar upp, då kanske dom kommer över 1000 röster till nästa val....
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Camo är ju för att folk som får förbi inte ska sen en. Man vill ju inte visa vart man fiskar så fler kommer dit. Sen vill man slippa prata med folk som tror att all fisk som inte är gädda heter mört eller abborre. Kul att bli idiotförklarad för att man luktar fisk och sitter vid en sjö helt solo, därför ska man ha camo eller sådana kläder som väcker minst uppmärksamhet.

Ursprungligen postat av Waterlog
          I own a Shimano real tree hardwoods carping anorak, it was a present, its warm practical, keeps me dry; but I always feel like a total twit wearing it! Feels like it should of come with handbook on turkey calling!

But the worst I’ve seen are camo bite alarms! Jesus Christ! Who in there right mind???

/William.
          Jag har såna, de är klockrena.

Någon som vill sälja ett camo nät till mig? Tänkte ha över spöna så man är helt osynlig vid Mörtis nu i veckan.

Kommentera

Tycker den där Ambassadeuren i camofärg är rätt snygg. Och vad tycker ni om dessa camoglasögon från Bass Pro?
            Bifogade filer
            Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Ursprungligen postat av Petey21
              Tycker den där Ambassadeuren i camofärg är rätt snygg. Och vad tycker ni om dessa camoglasögon från Bass Pro?
              Jag tappade mina pilotbrillor mitt i skogen i somras, och det var ren snusk-tur att jag hittade dom igen. Hade jag haft sådana brillor hade jag aldrig hittat dom.
              Och med tanke på hur lätt det är att sprida ut sina saker vid mete, så hade jag aldrig köpt camoglasögon.

Kommentera

Allt beror lite på vad och hur man fiskar också? Sitter man i en båt och fiskar gädda så spelar det mindre roll vad jag har på mig, men om jag ska fiska bäcköring så väljer jag helst nått som smälter in så bra som möjligt, då dom är skyggare än allt annat.
                Skitfiske på er!

Kommentera

om man jagar också, som jag är camo två flugor i en smäll!

dom brillorna måste jag köpa

Kommentera

Ursprungligen postat av Ari
                    Säger som Waterlog, Urrsch! Ser framför mig en amerikansk snubbe med blond hockeyfrilla (begynnande flint) iförd i dem där brillorna som syns på mittenbilden, samt stentvättade jeans och kastandes med den där ambassadeuren
                    Ha ha ha, faan vilken bra beskrivning Ari !!!

Jag gillar inte heller camo, skulle aldrig köpa nåt i realtree. Dessutom är det som sagt oftast dyrare än helgrönt, VARFÖR ?? Jag fiskar tyvärr i M90byxor för tillfället, men det beror på studentens eviga fattigdom och ska åtgärdas med ett par vettiga (fjällräven) byxor till våren. Då slipper man skämmas när man går in på macken eller affären på väg hem från fiske.

// Anders
                    gravitate et accuratissime sit virtus

Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                    29 svar
                    4 883 visningar