Tycker att det kan göra sig snyggt på bild i vissa lägen, det beror helt på terrängen runt omkring.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
camo..
Collapse
X
-
I own a Shimano real tree hardwoods carping anorak, it was a present, its warm practical, keeps me dry; but I always feel like a total twit wearing it! Feels like it should of come with handbook on turkey calling!
But the worst I’ve seen are camo bite alarms! Jesus Christ! Who in there right mind???
/William.I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
Kommentera
-
när det kommer till camokläder så är det inget som tilltalar mig direkt, även om jag förstår att det ger positiv effekt vid fiske på nära håll på skygg fisk osv.
Dock finns det ju idag en väldans massa camosaker som är helt onödiga.
Ett exempel på en pryl jag aldrig skulle skaffa, är Fox camolarm. Allvarligt, kul att stå en höstdag när man ska plocka ner sina saker efter ett pass, och man inte hittar sina rullar på marken.
Jag tycker att gråa och mörka kläder/tackeldelar gör sig "snyggast".
Det enda jag har som är camo som jag kan komma på är Fox camo-lina. Och den har ju änna en annledning att vara camo
Kommentera
-
En annan aspekt är ju att militära kläder, (inte biltemacammokläder) är himla funktionella och hållbara, det är anledningen till att jag är kittad till tänderna med en del gamla militärkläder..
Men det ser fånigt ut ibland.. men det får man taVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2014-09-22, 07:37
|
5 svar
1 881 visningar
0 gillar