Ursprungligen postat av dns
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Karpfiskare kolla hit!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av minkenkika på gäddungens pb lista!vilken 15 åring har tagit sådana fiskar?klart det funkar att bottenmeta karp utan larm korta pass men ska du fiska en natt eller 2 så är nog larm att föredra.
Hans ständigt dryga kommentarer kan han hålla för sig själv.. Väldigt högmodig ung man..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KimbowJa fiskar man i vatten där det är gott om det så är det väl inga ofantliga bedrifter?
Hans ständigt dryga kommentarer kan han hålla för sig själv.. Väldigt högmodig ung man..
Märks rätt tydligt här vilka som tipsar av egen praktisk erfarenhet och vilka som läst sig till uppfattningar och åsikter om diverse fiskemetoder. Morsning.Senast ändrad av SharperCarper; 2006-08-28, 14:50.Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KimbowJa fiskar man i vatten där det är gott om det så är det väl inga ofantliga bedrifter?
Hans ständigt dryga kommentarer kan han hålla för sig själv.. Väldigt högmodig ung man..sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananRäcker inte med att det finns gott om stora fiskar i ett vatten, för det finns det i de flesta. Gäller att knäcka koden...Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SharperCarperSjälv tycker jag att det är rätt spydigt av trådens författare att presentera sig som total novis på karpfiske för att sedan snabbt avfärda metoder som "skit", utan att ens ha prövat.
Märks rätt tydligt här vilka som tipsar av egen praktisk erfarenhet och vilka som läst sig till uppfattningar och åsikter om diverse fiskemetoder. Morsning.
Bara det att jag har fått ganska snorkiga kommentarer ofta med.. Lite segt i längden..
Men men, Peace!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Hans ständigt dryga kommentarer kan han hålla för sig själv.. Väldigt högmodig ung man..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SharperCarperSjälv tycker jag att det är rätt spydigt av trådens författare att presentera sig som total novis på karpfiske för att sedan snabbt avfärda metoder som "skit", utan att ens ha prövat.
Märks rätt tydligt här vilka som tipsar av egen praktisk erfarenhet och vilka som läst sig till uppfattningar och åsikter om diverse fiskemetoder. Morsning.
Okej ska förklara mej angående inlägget om "larm och skit". Kommentaren flög liksom bara ur mej när jag insåg att flötmetet funkade perfa! Det är ändå det jag tycker är roligast, men jag som nybörjare på karp trodde vell inte riktigt på att det skulle funka så bra. Får vell be om ursäkt till alla er som tar illa upp för mitt lilla missöde. Peace!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SharperCarperMärks rätt tydligt här vilka som tipsar av egen praktisk erfarenhet och vilka som läst sig till uppfattningar och åsikter om diverse fiskemetoder. Morsning.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av dnsVore ju suveränt om du skulle vilja hjälpa till istället för att klanka ner på dom som möjligtvis är sämre än dej. En kille som fångat sånna feta fiskar som du lyssnar man garanterat på!
Tips ger jag oftast om jag får något i utbyte av dem, nu har jag gett ett iaf, eller ja två kanske om man scrollar uppåt lite. 1. Läs igenom gamla trådar här på fiskesnack, finns säkerligen flera intressanta info...
2. Pröva på saker och ting och bilda en egen uppfattning, att lära av sina egna försök och misstag är en bra tumregel, på så vis får du också bättre känsla för situationer du kan tvingas tackla vid vattnet och hur du bäst löser dem. Jag skall vara lite hygglig och ge ett tips till. Satsa på att komma över en bra bok om karpfiske, P-O Johannessons bok är lite omodern i enstaka fall, men grymt läsvärd. Iaf, Svenskt Karpfiske är nog mitt tredje och sista tipsSmall carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
29 svar
4 886 visningar
0 gillar