Skulle vilja putsa mina rekord på braxen och id i vår, är det någon som vet någon webbshopp där man kan köpa grundmäsk som är lämpligt för dessa två arter? Och kanske även vilken typ (fabrikat?) av mäsk som passar bäst för dem, om det finns några speciella typer vill säga. Går det att använda samma sorts mäsk för båda arter?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Var köpa grundmäsk?
Collapse
X
-
Var köpa grundmäsk?
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug LarsonTaggar: Ingen
-
Swedbait har grymt mycke mäsk..Kolla deras hemsida http://welcome.to/swedbait.... Sen går du bara in på Swedbait mäsk så ser du alla olika smaker.. Just till idfisket så funkar Idkung grymt bra...
Sen om du kollar på Produkt beskrivning så ser du beskrivning på all mäsk och vilka egenskaper dom har..
Hoppas det hjälpte liteSpecimen fishing for life
-
Ursprungligen postat av webergSwedbait har grymt mycke mäsk..Kolla deras hemsida http://welcome.to/swedbait.... Sen går du bara in på Swedbait mäsk så ser du alla olika smaker.. Just till idfisket så funkar Idkung grymt bra...
Sen om du kollar på Produkt beskrivning så ser du beskrivning på all mäsk och vilka egenskaper dom har..
Hoppas det hjälpte lite
Det e ju så att man måste tro på sakerna för att fiska bra med dem.
Prismässigt e ju swedbait väldigt bra.
Kommentera
-
mäsk
gillar sutarkung till alla arter men annars till braxen så använder jag mig mest av vanligt hönsfoder som jag blandar i majs,hackad mask och sötningsmedel. Går åt mycket mäsk under en kampanj efter brax så det är skönt när mäsket inte kostar skjortan. Använder ungefär samma till id men blandar i lite mer vitt ströbröd eller mixat bröd och tar bort masken och lite av majsen. Gillar att ha ett mindre matigt mäsk till iden."För att samvaron med andra skall vara uthärdlig så krävs artighet.För att den skall bli angenäm så krävs dessutom alkohol"
Kommentera
-
Ursprungligen postat av OddeFörövrigt så är ju inte Lars Lennartsson på Swedbait, råsnabb.
Verkar prioritera de "gamla tävlingsmetarna"...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
29 svar
4 883 visningar
0 gillar