Hur är det med siken vid er kust då? Tycker man ofta läser om hur mycket sämre fisket blivit vid/kring Kalmarsund. Här var det ju en del som fiskade sik då älven frös men det var såvitt jag vet bara småttingar som kom upp.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Metare, dags att vakna! ;)
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Abramis Brama Visa inläggHur är det med siken vid er kust då? Tycker man ofta läser om hur mycket sämre fisket blivit vid/kring Kalmarsund. Här var det ju en del som fiskade sik då älven frös men det var såvitt jag vet bara småttingar som kom upp.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggDet är nog sämre än förr men jag gillar fiskesättet och platserna man fiskar på. Ska eventuellt ha med kidsen om fisket blir av och då vill jag att det ska vara säkert även för dem. Plus att jag behöver öva lite med prylarna innan det är dags för fiske i spanien
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lozz Visa inläggEbro?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggNä, costa del sol. Strandfiske i medelhavet
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lozz Visa inläggFantastiskt! Antar att man fångar lite allt möjligt skoj då? Jag sticker till Ebro på söndag själv, fruktansvärt taggad för mal- och karpmete i behagligare klimat.
Strandfisket är rätt segt där nere, men jag gillar det. Rigga upp spöna och sitta och snacka lite skit med en kall i handen. Gubbarna som sitter där får mest sea bream men även annat kan ju slå på såklart. Får se om vi tar nån tur på havet också, men det är en vanligt semestertripp så det är ju ingen renodlad fiskeresa.Senast ändrad av Bergman; 2018-04-12, 19:40.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Begick feeder-metedebut i helgen. Satt på ett morgonpass vid Göta älv. Inget som behagade nappa men ruskigt fint att komma ut. Eventuellt nya tag till helgen som kommer.http://enamatorfiskare.blogspot.se
Instagram enamatorfiskare
- Gillar 3
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggInfluensan satte stopp för min debut.
Men den gav mig tid att knyta tafsar till aktivt methodfeederfiske och klassisk feeder.
Jag hoppas helgen som väntar ger mig utrymme att lugna fuskesuget.Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
29 svar
4 873 visningar
0 gillar