Meta abborre i Vättern runt Hjo Hjälp - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Meta abborre i Vättern runt Hjo Hjälp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Meta abborre i Vättern runt Hjo Hjälp

Hej
    Familjen ska några dagar till Hjo och campa nu undrar jag om någon känner till något eller några bra abborre ställen? Där vi kan meta upp några abborrar för o grilla. Det gäller mete från land Tack på förhand!

Jag vet inget om det, men OJ! Du har varit medlem sedan Oktober 2008 och detta var ditt första inlägg. Imponerande!
    You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

Kommentera

Det kanske finns en riktigt bra anledning till det ! Att jag inte har skickat något inlägg LH. Så jag skulle vara glad om jag slipper sådana kommentarer i fortsättningen

Kommentera

Det var inte menat som någonting illa. Va inte så bitter!
        You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

Kommentera

Jag är absolut ingen bitter människa tvärtom! Jag är väldigt humoristisk lagd. Utan det så hade jag inte överlevt min sjukdomstid. Det jag ville få fram av orden egentligen är väl att man bör tänka sig för innan man skriver någonting sådant utan att känna till anledningen tyvärr så är ju livet väldigt skört och sjukdomar och elände slår till fortare än man hinner blinka Take care. Sen drar vi ett streck över denna skiten och går ut o fiskar istället Ha ett riktigt jävla skitfiske nu!

Kommentera

Nu syftade jag på ditt svar som lät lite surt. Jag menade inget illa alls med mitt första svar. Det var bara lite "coolt" om man nu kan uttrycka det så, att du varit medlem i nästan 5 år och inte skrivit ett inlägg. Om det nu berodde på sjukdom eller något annat vet jag inte, men hur som helt imponerande!

Detsamma. Lycka till med abborrmetet!

Kommentera

simma ut till den yttre piren i hamnen i Hjo och prova både inåt och utåt. Det finns en grynna SO om den yttre piren som brukar hålla stora stim med abborre. Eller så ställer du dig på den södra landpiren och provar där om du inte är simsugen.

Kommentera

Stort tack Riofredda för dina tips Det får nog bli landpiren för min del så man inte blir fiskmat såhär på gamla dar

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                29 svar
                4 886 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Sundström76  
                Startad av oskars, 2014-09-22, 07:37