flodebanan: många har förstått din ståndpunkt och dina värderingar nu ! låt det vara...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
djurgårdskanalen?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Hundersmarckjo fast de var de jag precis skrev. att inte vattnet ska bli överbefolkat. vill du att de ska bli överbefolkat där du fiskar? svara på den
Många ställen har jag upptäckt själv, och därefter fått utveckla fisket. Att tipsa några kompisar om stället brukar betydla utveckling, men lär sig ofta nått nytt. Men jag fiskar i en lite Å som lyter genom en 10000 invånare by. Inte ofta man träffar på någon, händer ett par ggr. per år. Och det blir måga fiskedagar. Folk har fått 3+ färnor, men det kräver ett par år vid ån, stavas ERFARENHET.
Du tror du kan få vara ensam i STHLM ? Finns där en liten skillnad?
Du är 14år? och har precis börjat fiska på ett ställe som många har fiskat på och länge, fattar du inte det?
Tror folk har fattat min poäng nu så jag avslutar min del av disskution, man kanske skulle plocka bort sina inlägg nu? Nej, jag tror jag står för det jag skrivit! Jag är ingen mästare på att föra disskutioner, verkligen inte. Men att du skulle vara bra på att vinna, visa det här. Lycka till!
//Markussigpic
Kommentera
-
du maler o maler o maler o maler om allt hela tiden hitta på nått nytt för fan eller e du efterbliven. jag vet nog att de e fler som fiskat där tidigare men att överbefolka ett överbefolkat ställe. då är de inge roligt o fiska. du kanske ska ge upp att skriva efter mina inlägg hela tiden för de e förjävla jobbigt.
hacka på nån annan.//Me
Kommentera
-
hundersmarck: tyvärr så har du 0% rätt i den här frågan! ger man sig in i ett fiske i sthlm trakten så ska man kunna vara tolerant mot annat fiskefolk! även du borde ha en inbygd logik som nämner att du inte får vara i fred vid djurgårdskanalen! Strömmen beskrivs oftast som en social fiskeplats där man ska räkna med att inte få vara själv! Har en del erfarenhet av platserna och berörda platser infinner sig inte ofta oberörda av andra! om du inte kan acceptera det så är de bara att sluta fiska! vänta ett tag så kommer du kunna bygga upp en acceptans för mycket folk vid platserna! hade också samma syn som dig när jag började fiska i strömmen vid 11-12 års ålder ! nuförtiden bryr jag mig inte om det värst mycket faktiskt ! Jag fångar ändå fisk och har ett roligt och socialt fiske med vänner och andra !
lycka till med fisket ! skitfiske mvh jerka!
Kommentera
-
de finns ett lagomöverbefolkat.
säg såhär. en liten sjö på 2 hektar var de 4 st fiskare som hade båt där i. den var inte normalbefolkad.
sen en dag så hade en fiskegubbe fått flera gäddor på 15 kilo o mer.
de ryktet spred sig över land o rike o flera sportfiskre kom dit me sina jättebåtar o utrustning. de blev överbefolkat.
sen så var de också massa inplanterad regnbåge som låg på 7 kg o ännufler kom dit. kanske dubbelt såmånga till. då blev de överbefolkade stället ännu mer överbefolkat.//Me
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hundersmarckatt överbefolka ett överbefolkat ställe.Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Nån söderut som metar fortfarande så här på hösten? ^_^
Har tre st prototypflöten om någon vill...1 Foto-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-10-20, 14:20 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av -martin-Blev en harr ikväll och permiärtestade centerpinrullen, en gammal rulle (sovjetisk tillverkad 1985 )...1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2024-08-14, 19:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
|
29 svar
4 825 visningar
0 gillar