djurgårdskanalen? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

djurgårdskanalen?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

föresten e jag en jävel på att diskutera o jag vinner ofta. men inte på en sån här tråd för nu har allt spårat ut. synd att de inte finns en chatt som funkar för mig här.
    //Me

Kommentera

kan man vinna en diskussion? folk har oftast fortfarande kvar sina värderingar även om man för en stund lyckas övertala dem.. anser dock att du fortfarande inte är någon höjdare på varken att skriva eller diskutera! sorry va tvungen o säga det, keine hard feelings ( deutche & english mix ) !

Kommentera

Ursprungligen postat av Hundersmarck
        du håller fortfarande på o trampar på mig i allt jag skriver i alla trådar o i allt. kul eller?
        Jag säger alltid det jag tycker. Tycker du inom en vecka gick från total nybörjare, fick en hel del bra tips, för att nu känna dej som proffs och börja mörka vatten!

Du är inte glad över allt du lärt dej, utan sur för att något tipsar någon om ett vatten du vet om. Det verkar dumt!? Och själviskt, utan att nöta , glider på andras kunslaper, sen blir du sur.

Trofan man blir sur om man har gjort en storsatsning för att hitta ett suveränt Braxenvatten. Så det 3:dje året så får man sina drömfiskar mellan 5000-6000g. Om nån sedan skriver det på en stor sida och sprider det över Sverige. Då har man anlednind att sitta hemma och storgråta

Men ett välkänt ställe i sthlm? Jag vet inget personligen, men enligt uppgift skulle det vara så att varenda öringfiskare vet om stället!

Kommentera

föresten e jag en jävel på att diskutera o jag vinner ofta. men inte på en sån här tråd för nu har allt spårat ut. synd att de inte finns en chatt som funkar för mig här.
          Ibland kokar det över när man läst tillräckligt!

Om man skall vinna en diskkusion behöver man mycket kunskap, mest kunskap vinner ganska ofta, iaf inom fisket! Har man ingen kunskap eller lever på sådant man icke prövat t.ex. så har man svårt att klara sig. Vad menar du med spårat ur? Tycker du har spårat ur rätt rejält, har inget emot dej personligen, bara dina åsikter!

Kommentera

ska jag skriva så här : nu är jag glad för jag har fått tips .
            o jag storgråter inte som vissa andra gör. men de skulle va kul ifall de vore lite lagom me folk där. eller måste de va som i strömmingsfiske där alla trängs på en liten brygga i skanssundet. javisst e jag skitglad att någon visade mig stället men jag behöver inte sprida de som aids över sverige. jag e skitglad av alla tips jag får ska du veta. små som stora. men jag skriver inte alltid de. ifall nån skriver att jag ska fiska si å så, så skriver inte jag att jag tycker de e dåligt utan jag fortsätter å frågar efter som att personen verkar vettig o normal. jag blir aldrig sur över tips. nämn nån gång jag sa att ett tips som jag fått e skit.
            //Me

Kommentera

ska jag skriva så här : nu är jag glad för jag har fått tips .
              o jag storgråter inte som vissa andra gör. men de skulle va kul ifall de vore lite lagom me folk där. eller måste de va som i strömmingsfiske där alla trängs på en liten brygga i skanssundet. javisst e jag skitglad att någon visade mig stället men jag behöver inte sprida de som aids över sverige. jag e skitglad av alla tips jag får ska du veta. små som stora. men jag skriver inte alltid de. ifall nån skriver att jag ska fiska si å så, så skriver inte jag att jag tycker de e dåligt utan jag fortsätter å frågar efter som att personen verkar vettig o normal. jag blir aldrig sur över tips. nämn nån gång jag sa att ett tips som jag fått e skit.
              Man kan skriva, tackar för alla bra tips, nu skall jag ut och pröva ist för. AA, MEN SÄG DET INTE TILL NÅGON ANNAN BARA TILL MEJ!

Jag är duktig på att vinna disskution, jo jag märker det eftersom du undviker mina argument mot dej, skickligt av dej, men svara på dom ist!

Du avgör om du vill tipsa andra eller inte, "dela med sig eller snåla". Men om någon annan tipsar någon, kan du väl inte bli sur? Det är ju inte du som upptäckt vattnet?
              sigpic

Kommentera

när skrev jag det?
                att publicera ett vatten som de e ganska bra fiske i behöver inte förstöras.
                dina argument går inte svara på för de e så många o de e alltid nånting vid varje komentar
                jag tipsar eller delar me mig av info ifall man e ute o fiskar eller så så kommer nån o frågar.
                de finns över 103 000 post här om tips o jag har inte sagt att ni inte får tipsa eller hur?
                skriver jag att jag blir sur. "ne nu tipsar ni varandra nu e jag sur"
                kanske inte de va jag som upptäckte vattnet men de är ett underbart vatten som inte behöver överbefolkas.
                //Me

Kommentera

1- 0 till bananen !!

Kommentera

när skrev jag det?
                    att publicera ett vatten som de e ganska bra fiske i behöver inte förstöras.
                    dina argument går inte svara på för de e så många o de e alltid nånting vid varje komentar
                    jag tipsar eller delar me mig av info ifall man e ute o fiskar eller så så kommer nån o frågar.
                    de finns över 103 000 post här om tips o jag har inte sagt att ni inte får tipsa eller hur?
                    skriver jag att jag blir sur. "ne nu tipsar ni varandra nu e jag sur"
                    kanske inte de va jag som upptäckte vattnet men de är ett underbart vatten som inte behöver överbefolkas.
                    Du kan inte svara, nej du kan inte svara.

Citat Hundersmarch;; Det var precis en sådan tråd som jag hoppades inte skulle komma upp. (Svårt att citera när man inte vågar stå för sina inlägg och tar bort dom!)

Varför skriver man så? Jo, för att man inte vill att andra skall få det tipset om det vattnet! Sen när dom får tipset klagar man på den som tipsar och det är lågt! Speciellt när man själv nyss fått tipset!
                    sigpic

Kommentera

jo fast de var de jag precis skrev. att inte vattnet ska bli överbefolkat. vill du att de ska bli överbefolkat där du fiskar? svara på den
                      //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                      29 svar
                      4 909 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76