Shimano Baitrunner Aero GTE B ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano Baitrunner Aero GTE B !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Shimano Baitrunner Aero GTE B !

Gick in på tackleshop för att kolla runt lite (tänker köpa mej en shimano baitrunner aero gte därifrån snart)
    Så såg jag denna Shimano Baitrunner Aero GTE B, efterträdare till Baitrunner Aero GTE. Ska kolla runt lite men det blir nog en sådan istället Här kommer en länk om någon är intresserad :

Om det finns någon som har testat rullen så är jag givetvis intresserad av kommentarer kring den.

MVH Rasmus
    Senast ändrad av SpecimenHunter_Rasmus; 2004-09-16, 14:40.
    www.specimenhunters.se
    "Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"

fick nyss tackelshops nyhets brev i min mail blev lite sugen på rullen ! om du beställer den så vore det schyst om du gjorde en rescension av den

Kommentera

Jag lovar
      www.specimenhunters.se
      "Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"

Kommentera

Ursprungligen postat av SpecimenHunter_Rasmus
        Jag lovar
        Tackar så mkt för länken, skitkul att se hur den nya såg ut!

Tur att shimano inte gjort samma fel som med dom bakbromsade rullarna.
        Men ja hade gärna behållit den gamla vanliga, för att eftersom priser går neråt så måste det, även vad tillverkare säger, inte gå uppåt utan neråt i kvaliten?

Hade blivit vääääääääääldigt besviken om så varit fallet, några rullar får iaf ha kvar lite av funktiondelarna ist för att byta ut dom mot snygghetsdelar som inte alltid uppfyller funktioen. T.ex. en fightingdrag utan räfflor ist för en med räfflor? Varför ? En kille som köper en typ. Stradic eller Twinpower köper den ju ur fiskesynpunkt, inte enligt hur snygg den e!
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
          t.ex. en fightingdrag utan räfflor ist för en med räfflor? Varför ? En kille som köper en typ. Stradic eller Twinpower köper den ju ur fiskesynpunkt, inte enligt hur snygg den e!
          Aa precis! Men jag hoppas och tror att denna är en bra rulle! Jag menar en efterträdare till den kanske mest omtyckta karp och gädd rullen i världen borde man ju inte direkt göra sämre.. Då skulle i alla fall jag tappa lite förtroende för den tillverkaren... Men som sagt vi får väl se på de. Får väl låta någon annan köpa den först
          www.specimenhunters.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
          29 svar
          4 883 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sundström76  
          Startad av oskars, 2014-09-22, 07:37