Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon)
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Packa för flyg till Norge
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av v_skogh Visa inläggVi flyger Gardemoen - Alta, Alta - Gardemoen och vi har 20-20 kg plus 10 kg handbagage.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon) Visa inläggOk men vi stannar 1 vecka längre annars hade ni fått samma, så flög vi förra året också.
Nöjd med besöket förra året eftersom att ni tar två veckor i år?
Vi åker iaf upp 3:e juni, ska bli så förbannat roligt.
Hur gick det för er i fjol?
Kommentera
-
Du kan läsa reportage på min hemsida under resor www.teamposeidon.se. Vi blåste in 1 vecka förra året så roligare kunde man ha men så är det med havsfiske det är chansartat.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon) Visa inläggDu kan läsa reportage på min hemsida under resor www.teamposeidon.se. Vi blåste in 1 vecka förra året så roligare kunde man ha men så är det med havsfiske det är chansartat.
Ang packa så ställer jag frågan vad man bör har med sig och vad man likaväl kan lämna hemma.
Lite vin och öl vill man ha på kvällarna så det får man packa med sig men vad mer är bra att tänka på utöver det självklara?
Kommentera
-
Öl och vin kan du köpa på flygplatsen så det behöver man inte packa ner onödigt att ta den platsen i packningen. Det blir en del med flytoverall osv. Vi brukar ta eget kaffe med oss för det dom har där smakar vatten bara. Men i övrigt det vanliga man brukar ha med sig på Norge resor.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Patrik (Team Poseidon) Visa inläggÖl och vin kan du köpa på flygplatsen så det behöver man inte packa ner onödigt att ta den platsen i packningen. Det blir en del med flytoverall osv. Vi brukar ta eget kaffe med oss för det dom har där smakar vatten bara. Men i övrigt det vanliga man brukar ha med sig på Norge resor.
Flytoverallen lämnar jag hemma, hyr där uppe istället.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2022-02-27, 10:41
|
6 svar
1 223 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-04-16, 19:05 | ||
Startad av majorpassed, 2024-04-17, 16:13