Greys Siege - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Greys Siege

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Greys Siege

Är det nån här som testat Greys Siege 24 ibs, 7,6 fot.
    Ska ha ett spö till söröya.
    Fick ett tips att detta spö ska vara bra. Nån som håller med eller emot?

Jag har faktiskt ett nytt sånt i garaget som jag skall prova i sommar.

Köpte det då jag hört mycket bra om det, skall funka för jiggar upp till 500 gram och spöt är väldigt lätt. Att det är 2-delat skall tydligen inte vara något problem, själv har jag dock varit lite skeptisk mot det tidigare.

Man får väl se om det smäller av för första spurmtorsken på 3 kg i sommar.
    Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Da_Moose Visa inlägg
      Jag har faktiskt ett nytt sånt i garaget som jag skall prova i sommar.

Köpte det då jag hört mycket bra om det, skall funka för jiggar upp till 500 gram och spöt är väldigt lätt. Att det är 2-delat skall tydligen inte vara något problem, själv har jag dock varit lite skeptisk mot det tidigare.

Man får väl se om det smäller av för första spurmtorsken på 3 kg i sommar.
      Tipset kom från Jimmy Andersson, Nordic Sea Angling. Dom använder bara det till nästan all fiske. Men det är ju trevligt att höra vad andra tycker eftersom dom säljer det...

Kommentera

Jag har köpt ett sånt som jag ska ha med mig till söröya. Och som du säger använder jimmy och dom det där uppe spöet är lätt vilket är en fördel när man fiskar många timmar. Då vill man inte stå med tunga saker vad har du för rulle till det? det enda jag har att anmärka på spöet! det är att det är lite kort handtag på det annars så är det bara possitiva saker jag har hört om det. Har inte testat det själv än när åker du upp dit?
        Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se

Kommentera

Ursprungligen postat av patrik@78 Visa inlägg
          Jag har köpt ett sånt som jag ska ha med mig till söröya. Och som du säger använder jimmy och dom det där uppe spöet är lätt vilket är en fördel när man fiskar många timmar. Då vill man inte stå med tunga saker vad har du för rulle till det? det enda jag har att anmärka på spöet! det är att det är lite kort handtag på det annars så är det bara possitiva saker jag har hört om det. Har inte testat det själv än när åker du upp dit?
          Har en Avet LX6/3.
          En lätt och fin rulle...

Kommentera

Har ett som jag fiskat med på røst de två senaste åren. Mycket trevligt spø!
            Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Har ett med en Torium 20 på, mycket nöjd med den kombinationen.

Kommentera

har fiskat med ett sådant på Röst, och nu har jag skaffat en matchande rullre oxå " Accurate boss magnum". Blir glad bara att titta på den combon kanonspö du lär inte bli besviken !

Kommentera

Ursprungligen postat av flua Visa inlägg
                  har fiskat med ett sådant på Röst, och nu har jag skaffat en matchande rullre oxå " Accurate boss magnum". Blir glad bara att titta på den combon kanonspö du lär inte bli besviken !
                  Jag minns att du tipsade om Accurate när jag var i valet om rulle, men det blev avet. Men spöt verkar ju dom som har ett vara riktigt nöjda med, så man får väl slå till på ett sånt...

Kommentera

Har fått hem spöt och det ser riktigt lovande ut... hoppas det känns bra i fisket också

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Usling, 2022-02-27, 10:41
                    6 svar
                    1 230 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Öresundsfiske  
                    Startad av majorpassed, 2024-04-17, 16:13
                    6 svar
                    556 visningar
                    0 gillar