Testade spöt på söröya och det var ett kanon skönt spö... men när jag drog upp en torsk på 7kg exploderade krysset i änden på spöt. Så jag tänkte att det var nog fel på det men en stund senare exploderade polarens också. Köpta samtidigt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Greys Siege
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av pawe75 Visa inläggTestade spöt på söröya och det var ett kanon skönt spö... men när jag drog upp en torsk på 7kg exploderade krysset i änden på spöt. Så jag tänkte att det var nog fel på det men en stund senare exploderade polarens också. Köpta samtidigt.
Det låter ju inge vidare. Jag hade väl iofs. tänkt köra utan bulten i spöbältet, funkar rätt bra med spöt bara rätt ner i koppen.Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Da_Moose Visa inläggKryssbutten föll i bitar alltså?
Det låter ju inge vidare. Jag hade väl iofs. tänkt köra utan bulten i spöbältet, funkar rätt bra med spöt bara rätt ner i koppen.
Känslan i spöt är riktigt bra, men det är klart man blev lite besviken:-(
Kommentera
-
Fiskade med ett sånt på Söröya nu i juni efter att mitt shimano beastmaster jigging pajat. Rullfästet bröt ihop och jag stod med rullen i ena handen, spöt i andra och (lyckligtvis bara) en 7-8kg torsk i linänden...
Greys regerar - kanonskönt -. inga problem med kryssbutten på mitt hyrspö från NSA heller.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pawe75 Visa inläggTestade spöt på söröya och det var ett kanon skönt spö... men när jag drog upp en torsk på 7kg exploderade krysset i änden på spöt. Så jag tänkte att det var nog fel på det men en stund senare exploderade polarens också. Köpta samtidigt.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Dom finns på sportfiskegiganten i Malmö, sportfiske depån, Fiske &fiskar i Malmö med flera, sök på nätet annars om du inte vill beställa.
Har nu använt mitt på en resa till Söröya och är kanon nöjd använder det i sundet med och är mycket nöjd med det. När det gäller det med att det explodera så prata jag med Jimmy på Nordic sea angling om detta för några veckor sedan.
Och har dom haft några problem så har det kommit direkt på 1:a fiskepasset! dom har haft vissa spö som knäckts direkt på 1:a passet. Men som sagt fel från tillverkningen annars så är det ett kanon spö som håller hur bra som helst och som jag varmt kan rekommenderaTeam Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fiskespö - NorgeresaHar ett odelat Battle Cat V-twist för tungt vertikalfiske efter Mal i Sydeuropa. 2 meter och kastvikt...2 Foton
-
Kanal: Havsfiske - Utrustning
2025-01-22, 08:19 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av pehea, 2017-01-22, 21:42
|
7 svar
1 209 visningar
0 gillar