Bra pris på bläckfiskar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra pris på bläckfiskar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bra pris på bläckfiskar?

Någon som har ett tips på bra ställe (gärna i Sverige) att köpa bläckfiskar? Gärna som har lite större storlekar också, 8-10".
    A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold

Jag beställde mindre bläckfiskar rätt billigt ifrån för upphängare, tror dom var 5" som jag beställde, sen är väl kanske inte Kanada en del av Sverige...;P

Kommentera

Ursprungligen postat av Kattman
      Som husdjur eller till calamari?
      Det är klart man drömmer om ett stort saltvattenskar på x antal kubik där man kan hålla en åtta armad bläckfisk. Men i det här fallet tänker jag på bläckfisk i betydelsen hoochie, muppet, squid, etc.

Ursprungligen postat av Kirshim Visa inlägg
      http://www.tyeetackle.com/
      Jag beställde mindre bläckfiskar rätt billigt ifrån för upphängare, tror dom var 5" som jag beställde, sen är väl kanske inte Kanada en del av Sverige...;P
      Tack!

De hade fina färger! Har själv spanat in utbudet på uk-hooks.com. De har bra utbud på storlekar (upp till 30 cm) och ligger i EU, men frakten blir ändå ganska dyr vid småorder. Därför är jag på jakt efter en bra svensk handlare.
      A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Usling, 2022-02-27, 10:41
      6 svar
      1 230 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Öresundsfiske  
      Startad av majorpassed, 2024-04-17, 16:13
      6 svar
      556 visningar
      0 gillar