Fröya - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fröya

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

570 kr tror jag en storbåtstur låg på !

Kommentera

Hej Mugge!

Jag har fiskat i Fröyaområdet i ungefär tio år och har under den tiden lärt mig en hel del om både fiskesätt och såklart platser. Precis som BBRF tidigare nämnde är havskatten tyvärr väldigt sällsynt i fångstbaljorna, men annars finns det en oerhörd mängd arter att fiska efter i området. Har själv fångat drygt 25 arter där, och har sett ytterligare minst tio fångade av andra.

Såg att flera svar talar om mest torsk och sej, och pilkar man enbart blir det ju såklart mycket av sånt, men även kolja, vitling, långa och lubb. Mitt absoluta tips är dock att variera fisket och meta mycket, både djupt efter lubb, långa, kungsfisk och haj, men även grunt efter plattfisk, knot, rocka och annat kul.

Jag har faktiskt knåpat ihop en liten skrift med tips och annat, och om du vill kan jag gärna maila över den till dig. Naturligtvis kan du även få en del bra tips om platser att prova. Hör av dig till mig på brosme_se@hotmail.com.

Skitt fiske
      Anders P
      Salt slår allt!

Kommentera

Anders P ! om det fanns fler av sånna som du skulle det vara bra ! lyfter på hatten !

Kommentera

Hallå där Mugge!

Mailade till dig för drygt en vecka sen, men har inte hört något. Ville bara kolla om du fått mitt mail, éftersom din emailadress inte verkade 100% korrekt. Hör gärna av dig!

Anders P
          Salt slår allt!

Kommentera

Originally posted by brosme
            Hallå där Mugge!

Mailade till dig för drygt en vecka sen, men har inte hört något. Ville bara kolla om du fått mitt mail, éftersom din emailadress inte verkade 100% korrekt. Hör gärna av dig!

Anders P

Tjena förresten......Passande underskrift ser jag.....:-)
            Hälleflundrafiskare

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
            0 svar
            107 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Mattiaslindahl  
            Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
            6 svar
            249 visningar
            0 gillar