570 kr tror jag en storbåtstur låg på !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fröya
Collapse
X
-
Hej Mugge!
Jag har fiskat i Fröyaområdet i ungefär tio år och har under den tiden lärt mig en hel del om både fiskesätt och såklart platser. Precis som BBRF tidigare nämnde är havskatten tyvärr väldigt sällsynt i fångstbaljorna, men annars finns det en oerhörd mängd arter att fiska efter i området. Har själv fångat drygt 25 arter där, och har sett ytterligare minst tio fångade av andra.
Såg att flera svar talar om mest torsk och sej, och pilkar man enbart blir det ju såklart mycket av sånt, men även kolja, vitling, långa och lubb. Mitt absoluta tips är dock att variera fisket och meta mycket, både djupt efter lubb, långa, kungsfisk och haj, men även grunt efter plattfisk, knot, rocka och annat kul.
Jag har faktiskt knåpat ihop en liten skrift med tips och annat, och om du vill kan jag gärna maila över den till dig. Naturligtvis kan du även få en del bra tips om platser att prova. Hör av dig till mig på brosme_se@hotmail.com.
Skitt fiske
Anders PSalt slår allt!
Kommentera
-
Originally posted by brosme
Hallå där Mugge!
Mailade till dig för drygt en vecka sen, men har inte hört något. Ville bara kolla om du fått mitt mail, éftersom din emailadress inte verkade 100% korrekt. Hör gärna av dig!
Anders P
Tjena förresten......Passande underskrift ser jag.....:-)Hälleflundrafiskare
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
|
0 svar
107 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-08-04, 20:54 | ||
Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52