Ska ni resa med NSA läs det först! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ska ni resa med NSA läs det först!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av NSA Visa inlägg
    Patrik,
    Tyvärr har jag inte samma tidsmöjligheter som dig att sitta här dygnet runt, men jag står för vad jag skrivit om att du ljugit om vissa saker och det har jag tidigare i inläggen också förklarat. Jag får väl än en gång förklara för dig vilka saker det rör sig om.
    1. Att jag skulle sagt att jag skulle vara på plats när ni kom upp, när jag i själva verket var på resande fot hem. Vad skulle jag tjäna på att ljuga om en sådan sak. Folk som känner mig vet att jag inte skulle agera på det viset.
    2. Du skriver att jag fått pengar tillbaka av Norwegian. Detta stämmer inte heller! Jag kan maila dig svaret från Norwegian som jag fick igår! De kunde inte se att ni avbeställt dessa biljetter, men de kunde också se att ni inte utnyttjat dem, vilket innebär att ni får tillbaka flygplatsavgifterna och skatter, dvs. 100-170 SEK/person som jag givetvis skall betala tillbaka till er.
    3. Du skriver att ni förväntade att någon skulle möta upp er i Alta, men att där inte var någon. Jag frågade er i telefon om jag skulle boka taxin till er, men ni sa då att ni själva kunde göra detta efter som NSA inte hade något specialpris på taxin. Då förstår jag inte hur ni kunde förvänta er att det skulle stå någon från NSA i Alta?
    4. Att guiderna skulle vara ute 18-20 timmar om dagen hela veckan säger väl sig själv.... Om du ljuger om detta eller baraöverdriver är väl en tolkningsfråga.
    5. Du skriver att vi bara erbjudit kompensation på 500 SEK var. Som jag tidigare nämnt så har vi av ren Goodwill erbjudit sammanlagt nästan 6000 SEK trots att vi inte behöver detta. Detta bestående av taxi Hasvik-Sörvaer, kreditering av 3 st fakturor samt rabatter på nya resor. 2 st i ert båtlag har tacksamt tagit emot detta.

Som du skriver så var jag inte på plats, men jag pratar med mina guider flera ggr dagligen samt med många av mina gäster så jag får en ganska bra bild över hur saker och ting fungerar där uppe. Jag har nu också hållt på med denna verksamhet ett tag. Att nivån på service och båtar skulle vara så dålig som du framhåller det får stå för dig. Jag kan givetvis inte till 100% säga att allting klaffat perfekt, men den nivån du beskriver tror jag inte upplevs av andra resenärer. Har i alla fall aldrig hört från någon annan gäst att de skulle beskriva detta på ett liknande sätt. Du framhåller det också som att jag var totalt likgiltig när ni missat flyget, men det vet du att jag inte var! Jag ringde er ett flertal ggr. och bokade hotel, transporter etc.
    Så jag står för att du ljugit om en del saker vilka är beskrivna enligt ovan. Nu får du sköta debatten själv ett tag då jag inte har möjlighet att sitta framför datorn på ett tag.

Ajdå då har vår vän blåst oss i stället då! Kunnde just tänka mig det. Ersätningen är mer än skälig! Så den tackar ocjh bokar jag för. Men att ljögit om att du skulle va på plats är ju inte sant. Då jag flera gånger skrivit att det är den infon jag fått. Sen nej sitter inte här dygnet runt. Men det om båtrna och servicen står jag kvar vid. Sen vad du tjatar om flyget det var ite ditt fel eller vårt fel det var SAS som gjode fel som jag skrivit till dig 4 gånger nu. Verkar leta saker vi gjort fel.

Hade det vrit bokat med samnma bolag hela vägen hade inte det ksotat oss något extra alls. Men där är en som ska få ett jävla samtal nu kan du tro.

Sen hållaer all amed som va med om det jag skrev. Men innnan jag la ut nmågot här eller någon annan sytans tog jag först reda på hur saker gott. Det jag fick veta då var att riv räkningen något mer gick inte och göra sa min kompis. Vill veta vad han fåt veta mer där. Sen igen sluta kala mig lögnare. var INTE JAG SOM PRATA MED DIG I TELE OCH HAN SOM GJORDE DET SA DU SKULLE VA DÄR. . punkt

Sen jo det vcar ett helvete och få tag på guiderna. Du ska få svar från andrta här ikväll.
    Senast ändrad av Havsfiskenytt.Patrik; 2010-09-25, 08:36.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
    0 svar
    117 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Mattiaslindahl  
    Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
    6 svar
    290 visningar
    0 gillar