Ursprungligen postat av NSA
Visa inlägg
Ajdå då har vår vän blåst oss i stället då! Kunnde just tänka mig det. Ersätningen är mer än skälig! Så den tackar ocjh bokar jag för. Men att ljögit om att du skulle va på plats är ju inte sant. Då jag flera gånger skrivit att det är den infon jag fått. Sen nej sitter inte här dygnet runt. Men det om båtrna och servicen står jag kvar vid. Sen vad du tjatar om flyget det var ite ditt fel eller vårt fel det var SAS som gjode fel som jag skrivit till dig 4 gånger nu. Verkar leta saker vi gjort fel.
Hade det vrit bokat med samnma bolag hela vägen hade inte det ksotat oss något extra alls. Men där är en som ska få ett jävla samtal nu kan du tro.
Sen hållaer all amed som va med om det jag skrev. Men innnan jag la ut nmågot här eller någon annan sytans tog jag först reda på hur saker gott. Det jag fick veta då var att riv räkningen något mer gick inte och göra sa min kompis. Vill veta vad han fåt veta mer där. Sen igen sluta kala mig lögnare. var INTE JAG SOM PRATA MED DIG I TELE OCH HAN SOM GJORDE DET SA DU SKULLE VA DÄR. . punkt
Sen jo det vcar ett helvete och få tag på guiderna. Du ska få svar från andrta här ikväll.
Kommentera