Hade tänkt försöka slå ett europarekord på en art som är rödlistad. Alla går tilbaks utom den som är över gällande rekord av skäl som är enligt de regler som finns. Har allvetarna nån åsikt om detta?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Europarecord på en hotad art?
Collapse
X
-
Europarecord på en hotad art?
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inläggKnark fräter på hjärnan...
Kommentera
-
Hälleflundra fiskar ju var och varannan snubbe efter idag så varför inte...
Helst ska man ta upp dom som väger över 100 pannor också. Helst ska man också vara svensk och inte ens få lov att ta med sig fisken hem (eftersom man tog den i norge) Men helst ska man strunta i det och ta upp den ändå
*Ironi*
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inläggKnark fräter på hjärnan...
Annars håller jag inte med :P
OnTopic & till trådskaparen:
Ja du, känn vad du tycker är rätt och var beredd på att ta följderna.
Jag vet inte om ett Europarekord gäller om fisken är fiskad någonstans där den är fridlyst.
Är den inte fridlyst så ser jag inte hur det ska kunna bli några komplikationer.
Kommentera
-
Det är mycket som fräter på hjärnan, lim tex.
Fisken i fråga är inte fridlyst.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Vore tufft om du kunde ta både europarekord & c&r. Beroende på art och plats så kanske det är möjligt att göra en sån sak.
Det borde väl gå om man förberedeer sig noga och ser till att få tag på en krönt våg och videodokumenterar o.s.v.
Eller krävs det att fisken skickas någonstans?Ola
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggDet är mycket som fräter på hjärnan, lim tex.
Fisken i fråga är inte fridlyst.
Ursprungligen postat av oringen Visa inläggKillen är kunig så vad fan gnäller ni om!!!!!!!!!!!! Många som borde sluta knarka här låter det som. Vill du inväda mig i dina pkaner via pm så hade det varit roligt. Vad gäller det ?? Pigghaj, Hälle? Ål? Tror på den första skitfiske på dig.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
|
0 svar
102 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-08-04, 20:54 | ||
Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52