Havs fiske i norge - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Havs fiske i norge

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Havs fiske i norge

Hej Hur mycket Kostar det att Fiska i havet vid golfströmmen med boende mat och båt ungefär ? =)

4 dagar !

Kommentera

Ska upp till sörkil v.38. Stugan kostar 550 nkr/dygn och båten 400 nkr/dygn.
      Men det skiljer väl endel från camping till camping, men det är det enda jag vet.
      Hemsida: http://www.slaktarnlures.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Adel_ Visa inlägg
        Hej Hur mycket Kostar det att Fiska i havet vid golfströmmen med boende mat och båt ungefär ? =)
        Du menar inte saltströmmen då?? Att bara åka 4 dagar till Norge är inget ja rekommenderar ofta blir man inblåst i flera dagar om man har otur .

Ofta bokar man ju 1 vecka å det är oftast 4 eller 6 bädds stugor kostar allt mellan 10000 till 25000 svenska kronor med i båt för 1 vecka. Men då är man ju 4 som delar på de , sen får du ju räkna med att det tillkommer 6000 i mat , bensin osv om du åker från stockholm.

Jag har åkt med fiskebussen för 3700 4 dars fiske å 5600 5,5 dagars fiske med helpension det är nog mest prisvärt men dom få dagarna är det risk att man blåser inne halva resan hänt mig 2 av 3 gånger.

/Fredrik

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
        0 svar
        106 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Mattiaslindahl  
        Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
        6 svar
        241 visningar
        0 gillar